• AlaM
    Äldre 18 Sep 09:10
    3020 visningar
    18 svar
    18
    3020

    Hjälp med min bröllopssida!!

    Hej!
    Vi la igår upp vår hemsida för bröllopet men när ett par av er här på BT skulle kolla den så gick det inte ta sig runt bland länkarna. Hade med olika skärmar att göra på nåt sätt. Vi har försökt kolla lite på det.

    Kan ni hjälpa mig att gå in på sidan och testa att klicka runt och se om det funkar?

    www.martinochmadeleine.se

  • Svar på tråden Hjälp med min bröllopssida!!
  • Bluebr­ide
    Äldre 18 Sep 09:20
    #1

    För mig funkar hemsidan perfekt. Snygg förresten, gillade den skarpt.

  • AlaM
    Äldre 18 Sep 09:25
    #2

    Vad skönt!! Håller tummarna för att den ska funka för alla andra med. Tack förresten. Det är min fina bror som orkat lägga tid och energi på detta =)

  • Snart Anders­son
    Äldre 18 Sep 09:27
    #3

    Det verkar fungera! Snygg sida!

  • Snart Anders­son
    Äldre 18 Sep 09:29
    #4

    Hej!
    Gick in igen för att läsa lite mer och då fungerade bara "Brudparet"-länken. De andra länkarna vägrade!

  • Lyckli­g81
    Äldre 18 Sep 09:33
    #5

    Gislaved..ser man på :)
    Inte långt från Älmhult ;)

  • ninni8­4r
    Äldre 18 Sep 09:37
    #6

    funkade fint för mig iaf. :)

  • connys hjärta
    Äldre 18 Sep 09:45
    #7

    Funkade för mig med! Kollade ibåde i går och i dag

  • Snödro­ppen80
    Äldre 18 Sep 13:32
    #8

    Problem här...bara brudparet- och bröllopetlänkarna fungerar...

  • Hjarta­fró
    Äldre 18 Sep 16:01
    #9

    För mig funkar inga länkar alls, kör Firefox 3.0.14.

  • Trasan­99
    Äldre 18 Sep 16:25
    #10

    För mig fungerar bara själva startsidan om er, inga länkar. Jag använder Mac och Mozilla Firefox 3.5.3.

  • Fårävv­ör
    Äldre 18 Sep 17:12
    #11

    Länkarna fungerar inte i Opera 10 heller, ja förutom brudparet-sidan då.

  • Bluebr­ide
    Äldre 18 Sep 20:21
    #12

    verkar som de som kör vanliga windows internet klarar det, men inte ni andra som använder något annat.

  • Nicoss­ambo
    Äldre 18 Sep 21:00
    #13

    Hej vilken fin sida, för mig fungerade alla länkar och jag kör med windos vista. Måste fråga hur gjorde ni sidan alltså fanns det en grund sida?

  • Desiré­e
    Äldre 19 Sep 15:10
    #14

    Funkade utmärkt att se allt utom Bilder. Kanon fin sida. Lycka till!

  • Uttan
    Äldre 19 Sep 18:35
    #15

    Jag använder Midori som webbläsare och får inte heller upp sidorna, synd. Är länkarna bilder? Det kan förklara isåfall.

  • Vinter­2009
    Äldre 19 Sep 19:17
    #16

    För mig fungerade bara brudparetsidan i Firefox. I Explorer däremot fungerade allt fint.

  • Martin­aa
    Äldre 19 Sep 19:32
    #17

    Inga länkar fungerar för mig. Använder också Firefox.

    Tips bara... När man scrollar ner så försvinner menyn upp också. Hade varit mycket bättre om den låg still i vänsterhörnet, så man inte behövde scrolla upp varje gång man vill byta sida. Mycket snyggt annars!

  • fjutju­r brajd
    Äldre 19 Sep 19:41
    #18

    Jag använder Windows Vista. Med Internet Explorer fungerar sidan för mig, men inte med Firefox. Orsaken är att menyn verkar vara gjord på ett lite speciellt sätt... Hela menyn är gjord som en bild och sedan är koordinater angivna för vilken del av bilden som ska länka till vilken sida. Tyvärr verkar ju den här lösningen inte fungera i alla webbläsare. Kanske du kan be din bror lägga in varje länktext som en separat bild, då borde det fungera.


Svar på tråden Hjälp med min bröllopssida!!