• CeKe

Tips på var hitta skor!

Är det någon som har tips på var jag kan hitta skor till bröllopet? Antingen i närheten av Gävle, stockholm/Uppsala/Dalarna eller hemsidor. Är ute efter nåt snyggt o skönt med en väldigt liten, stadig klack...

• Svar på tråden Tips på var hitta skor!
  • zandraolsson

Jag har beställt mina skor från www.divinityred.se

Designade mina egna och fick då välja klackmodell och höjd! Dom har en massa skofärger och klackfärger man kunde välja på! Och hittade man inte sin färg mailar man dom och får flera färgförslag mailad till sig :D!!

Rekommenderar starkt denna skosida!

• Fårävvör

Digit dansshoppen i Uppsala! Eller någon annan dansaffär... Skor att dansa latin och foxtrot mm i är ju gjorda för att sitta stabilt och fortfarande vara snygga!! Och superbra hjälp!

• sara P

även jag har testat divinityred är supernöjd med allt från service till valmöjligheterna.

Good luck!

• 100717

Hur var skorna från Divinityred. Stora, små i storleken... sköna att gå i?

• Miss Flower

Hejsan!!

Jag har testat att handla från divityred och dom satt jättebra desigande mina egna och ska nu köpa lite fler :P!! Skojunkie jag vet!! Men kan inte låta bli är inte så dyrt heller!

Mina satt precis som dom skulle plus att du alltid har 14 dagars öppetköp. Jag rekommenderar iaf dom

• sara P

jag tyckte dom var supersköna att gå i beställde ett par i 5cm klack och ett annat i 8 cm klack. Tyckte dom var sköna att gå i klart att den med högre klack ger mer tyngd fram på foten.

Trodde inte dom skulle vara så bra för det priset men jag är helnöjd. Designade också ett par av skorna var tvungen att testa :D

• iva olsson

Mina divinity är sköna att gå i fast jag har ett par med 10cm klack och i svartglitter hihi superfiiiina :P!

• metaley

Önskar att divinityred hade rosa glitter tyg!

• iva olsson

mentaley:

they do!! När jag skulle välja mina i svart glitter fanns det rosa glitter. Maila dom om du inte gilalr det rosa glittertyget dom har uppe. Dom var jättehjälpsamma när jag skulle designa mina skor.

• metaley

Jodå jag mailade dom efter jag skrev d och dom skickade nästa 8 lika rosa nyanser så fick jag välja ett och de la dom ut på hemsidan :D

• iva olsson

mentaley:

Ja visst verkar dom jättesöta! Får hur bra svar som helst har bett om att få lite olika färgkartor då jag funderar på att köpa ett par skor till och en väska :P! Finns så mycket färger att välja på! I-lands problem :D

Svar på tråden Tips på var hitta skor!