Nä men det krävs kanske inte så mkt som att du flyttar ut men ge honom hans space bara, tro mig min m2b har oxå tvivlat. Tror oxå d va första året av vårt förhållande.
Ge honom tid. Märker du att inget har hänt att han ff är konstig om 2-3 veckor, fråga honom igen, sitt ner och prata.
Vad är det han känner är fel. Mår han dåligt? Vill han eller vill han inte göra slut? Men glöm inte, ge honom space låt honom andas ut och sakna dig.
Min m2b märkte att jag tog lite avstånd ifrån honom, jag åkte ner till malmö där han bor ( jag bor i halmstad) och va hos en tjejkompis, inte långt bort från honom. När jag va hos honom och sa hej bara (hade ju inte ringt och sagt att jag ska ner till malmö) så tänkte han om eller nåt, för sen stack jag och kompisen iväg och helt plötsligt började han messa och ringa.
Killar e ju så, så fort dem märker att dem börjar förlora nån så blir dem svartsjuka eller nåt=S Vet inte dem e skumma!
jeanne skrev 2009-09-17 14:41:26 följande:
Jag har erbjudit mig att flytta ut ett tag med det vill han inte. Han har dessutom varit utomlands och jobbat i två veckor. Förstår att jag inte kan göra annat än att vänta men hur längre? Kommer han någonsin kunna ta ett beslut på vad han vill? :(