• Pentan

Bildspel från vår fotograf!!

Åh vad glas jag blev när jag fick detta vackra bildspel från vår duktiga fotograf!!

www.freddiesandstrom.com/private/jp/

Musiken var vår brudvals. Tar mig tillbaka till den magiska dagen!

Alla ni som står på tur - NJUT!!!

• Svar på tråden Bildspel från vår fotograf!!
  • Fenixx

åhh vad vackert bildspel på er och underbar musik, älskar den låten.

• Förväntan2010

väldigt vackert, och vilken härlig dag ni måste ha haft!!

• nni

Vackert! Blev lite rörd.
    Bildspel, bra idé!

• connys hjärta

Helt underbart! Tack för att du visade den

• Pentan

TACK TACK för era fina ord!! Ja det är magiskt för mig - ryser över hela kroppen! Men så är man gift med en ängel till karl!

• zeldae

Oj vad fin du är! Superfint bildspel och det blir ju ännu mer emotionellt med musiken. Den kommer vi nog också att ha som brudvals. Visst var det på Edsbergs slott ni hade festen? Var ni nöjda där? Det såg väldigt fint ut. Var höll ni vigseln?

• Pentan

Tack!! Ja Edsberg - det stämmer. Vi älskade stället! Så bra att man kan hyra det som en vanlig festlokal - man får nycklarna och kan sen göra vad man vill - med personal, catering, musik osv. Behöver inte följa ett färdigt koncept. Vi hyrde av Musik Högskolan som har övervåningen - en stor sal där de brukar ha konserter.

zeldae skrev 2009-09-17 12:37:59 följande:
    Oj vad fin du är! Superfint bildspel och det blir ju ännu mer emotionellt med musiken. Den kommer vi nog också att ha som brudvals. Visst var det på Edsbergs slott ni hade festen? Var ni nöjda där? Det såg väldigt fint ut. Var höll ni vigseln?
  • heartsonfire

Urtjusigt, väldigt fint!

• Cltsp

Superfint!

Jag älskar din klänning! Och boleron är så mysig till!

• magnolias

Oj, vilka fantastiska bilder och helt underbar musik...! Ni verkar ha haft en jättefin dag!

• Trasan99

Otroligt vackert! Vilken fin klänning! Och vad roligt alla verkade ha på festen! Det ser helt underbart ut!

Svar på tråden Bildspel från vår fotograf!!