• UngfruMaria

Vi som är unga brudar

Känns som jag är den enda som gifter mig ung där jag bor i sthlm. Jag är 21 år och känner ingen som ska gifta sig eller är förlovad ens

Vore kul ch prata med folk här som kanske gifte sig ung eller är unga som är gifta eller ska gifta

Jag ska gifta mig i höst!:)

• Svar på tråden Vi som är unga brudar
  • WandaLee

Jag är 22 och ska gifta mig i januari =)

• Smålandsbrutta

Hej!

tror det är lite annorlunda i en storstad jämfört med "ute på landet", att det dröjer lite längre tills folk gifter sig i en storstad... men det är bara som jag har fått för mig =P

Jag är 22 o ska visserligen inte gifta mig förrän 2011 men har varit förlovad i 4½ år =)

Va roligt då börjar det dra ihop sig för er båda! Spännande =)

• UngfruMaria

Ja precis tror jag med:P Alla väntar med giftemål o barn här i sthlm:)

Åhh va kul! Grattis! Har ni bestämmt mkt ännu?

• JollyO

Det finns redan en sånhär tråd som är nästan nystartad!

• Smålandsbrutta

Hehe nää vi har inte bestämt mkt alls, kyrkan var självklar så den har vi bestämt men jag har inte hört om man kan boka den än.. men det är ju ett bra tag kvar innan det blir vår dag.. men jag har fantiserat om bröllop ett bra tag nu så man har ju lite idéer iaf.. är ju så kul att planera! =)

När i höst ska ni gifta er? =)

Ok då får man kolla in den tråden med då! =)

• Smålandsbrutta

Vad heter den andra tråden? hittar inte den..

• Alexxxi

Jag är 22 och gifter mig i juni nästa år=) Har ni planerat detta länge?

• Kråke

jag är 23 och ska gifta mig i maj kommer vara 24 då,
    vi har 2 små barn =)

• Little Miss Splendid

Vi förlovade oss i år och har planer på 2011. Då är vi 21 och 22! Bör tilläggas att vi träffades 2004 =)

• Berri

Jag är 22 år och kommer gifta mig en månad innan jag fyller 23 år. gifter mig i april nästa år 2010. Vi har varit tillsammans i 4,5 år nu =)

• Niini

Kommer vara 23 när jag gifter mig, dock kommer sambon fylla 28 samma år och vi har då varit förlovade i 5 år så det kanske är dags? ;)

• Berri

Alla som verka gifta sig unga verka ha varit tillsammans i minst 3 år..=)Det är jätte bra att det är så.

Svar på tråden Vi som är unga brudar