• Runa78

Jag blev hippad igår!!

Oj vilken överrskning det blev!!

Här hade man sikte inställt att det inte skulle hinnas med något innan bröllopet eftersom jag skulle jobba 2 helgr på rad! Men ki fick jag!

Alla var samlade hemma hos min svärmor, som dagen till ära fyllde år! Så alla på sambons sida var samlade där, som alltid vid födelsedagar mm.

Vi fikade och hade väldigt trevligt, sen skulle jag gå till kylen och hämta min matlåda som jag skulle ha med till jobbet... Men när jag då stänger kylen kommer det nått vitt flygande och landar på mitt huvud!
    Min svägerska säger, du ska minsann inte jobba idag, idag ska du bli hippad!!!!!!!!

Så med slöja på huvudet bar det iväg. Först en sväng in på mitt jobb och sedan vidare till ett badhus.
    Där fick jag avnjuta massage. När det var klart kom svägerskan och hämtade mig.
    Jag anande att vi skulle vara fler. Och mycket riktig, där inne i satt mina övriga vänner och väntade, nu var det dax för bubbelbad, vattenrutchbana och lite snacks och dryck! Hur trevlig som helst hade vi!

Etfer detta åkte vi in till stan för att avnjuta en god middag och massa härligt tjejsnack. Sedan avrundades kvällen med en pubrunda.

Är så glad att jag slapp vara med om pinsamheter. Detta var helt i min stil, avslappnat, kul och i glada vänner lag!

• Svar på tråden Jag blev hippad igår!!
  • brud2011

Åh det låter helt underbart! Hoppas att mina nära o kära gör något liknande för mig också, för jag vill absolut inte stå o skämma ut mig på torget det är liksom inte jag..

• Martinaa

Det låter som du hade en riktigt toppendag!! Det är så jag tycker en möhippa ska gå till, inte massa skämma ut sig och grejer. Klurigt av dem att fixa ledigt åt dig och ta en dag du VERKLIGEN inte tror det ska bli!!

Jag jobbar också många helger så det ska bli spännande att se hur det går när det väl är dags...!

• Holmbride

häääärligt!!!:)och vilken total överraskning!:)

Svar på tråden Jag blev hippad igår!!