• flizz

Smekmånad?

Jag bara undrar var alla har tagit sitt pick och pack och rest iväg till för ställen?

Jag och min m2b funderar på Las vegas, har hittat ett jätte fint hotell till ett väldigt bra pris.
    Så om någon varit i Las vegas vill jag gärna höra mer om det också.

Såå ös på bara med var ni varit, lägg gärna till hur länge ni var där och vad det kostade =)

• Svar på tråden Smekmånad?
  • Meria84

Vi var i Manchester i 5 dagar. Visserligen före bröllopet, men det slumpade sig så att det var lättare att åka då Bodde på ett B&B lite ute på landet. Åkte runt till slott i Wales, även till Liverpool men mestadels myste vi runt på pubarna i området med vännerna vi har där.

Flyget kostade 5000:-
    Boendet 2500:-

Flyget hade våra vänner betalat, därför resan lades före bröllopet för det var då de hade chans att få ledigt från jobben allihop Annorlunda bröllopsresa kanske, men den var underbar

• feministbrud

Vi luffade runt i Kina i två veckor och fick en bra blandning av sol och bad och storstad.

• Steven och Johanna

Vi har inte varit iväg ännu, blir efter att vi gift oss i september nästa år. Men vi har bestämt oss för att åka till Paris och sedan ska vi åka vidare till Korsika och Sardinien. Vi blir borta i två veckor :)

Svar på tråden Smekmånad?