• 20110820

Vilken tycker ni är finast?

Hade tänkt göra en egen stämpel och har suttit och gjort ett gäng olika typer av monogram.

Vilken av de 6 som ligger i mitt galleri tycker ni är finast? Det går att klicka upp bilderna, de är numrerade från 1-6, håll musen över bilden så ser ni vad filen heter. Bry er inte om storlek och så utan jag är bara ute efter vilken design ni tycker bäst om

Tacksam för hjälpen!

• Svar på tråden Vilken tycker ni är finast?
  • ToastmasterMarie

jag gillar nr. 5 och 6

• nano86

4,5 eller 6. Men mycket beror ju på hur ni är som personer och vilket typ av bröllop ni ska ha: om det ska vara högtidligt eller mer avslappnat.

• 20110820

En blandning skulle jag vilja kalla det... lite högtidligt såklart men ändå avslappnat

• Frulle

Tycker nog nr 5. Men vart ska du ha dom?? På inbjudningarna? Du är iaf ute i VÄÄÄLDIGT god tid!

• 20110820
    Frulle skrev 2009-09-05 21:30:05 följande:
    Tycker nog nr 5. Men vart ska du ha dom?? På inbjudningarna? Du är iaf ute i VÄÄÄLDIGT god tid!
    Haha jag vet Men det är ju så roligt att planera så jag kan inte låta bli... kommer dock inte göra korten än på ett år

Tanken är att jag ska använda stämpeln på både inbjudningskort, vigselprogram, festprogram och tackkort. På inbjudningskortet och festprogrammet kommer jag att embossa, på vigsel och tackkort bara stämpla.
  • Fenixx

jättefina. jag röstar på nr4.

och du är inte ensam. vi började planera 2år innan också inför vårat bröllop. nu är det "bara" 1år kvar.

• Martinaa

Röstar nog också på nummer 5.

För övrigt så har jag planerat att göra precis likadant som du angående stämpel, fast kanske embossar tack-korten också, det får vi se. Skickade iväg min beställning på stämpeln i torsdag och väntar otååååligt på att den ska komma så jag kan börja!

• Teapot

Nr 5 & 6 tycker jag är vinnare båda två Väldigt många snygga! Ångrar att jag själv inte la lite mer tid och fantasi på vår "logga"!

Svar på tråden Vilken tycker ni är finast?