• juni09sthlm

Tips på florister i sthlm city

Hej!

Jag undrar var man kan köpa billiga brudbuketter i Stockholm, helst på Kungsholmen eller Vasastan. Jag vill ha en enkel bukett och när jag kollade med Bernzons blommor på St Eriksplan kostar den billigaste 2 000! Finns det inte några billigare ställen?!

• Svar på tråden Tips på florister i sthlm city
  • elsi

Makalösa blommor sveavägen mitt emot Handels.Två jätte rara killar!

Solnas blomsterdesign ha en butik vid Ropsten, ja inte nära dig, det vet jag, med Guuud vilken bukett jag fick!!!

• IorT

Interflorabutiken på Norrlandsgatan! Inte billigast, men jag blev SÅ nöjd med buketten. Väl värt de 1700 jag betalade (jag tror att deras brudbuketter startar runt 800 kr). De förstod precis vad jag ville ha fast jag inte hade en glasklar bild själv.

• Hjartafró

Jag anlitade Jenny på The Whyte House och är grymt nöjd!

Jag mejlade några bilder på buketter i den stil jag tänkt mig och angav vår budget, det vill säga 700 kr för bukett och corsage, vilket inte var några problem för Jenny att fixa. Dessutom levererade hon buketten till salongen där jag gjorde mig i ordning på bröllopsdagen. Fantastisk service!

Några bilder:
    www.gervide.se/
    www.gervide.se/
    www.jakobgranqvist.com/blog/wedding/wedding-jessica-karl-part-2/

• roodeberg

Jag använde mig av Annie på Ekstrands Blommor (dock inte i stan som ovan önskade, men med tanke på att priset spelade roll så...) i Bandhagen. Jag tror jag betalade (för min bukett, tärnans och två corsager) 1500:- für alles. Nu kanske några av er tror att det var en enkel bukett i budgetklass men icke. jag ska lägga ut bilder på de i mitt galleri. Jag rekommenderar Ekstrands Blommor varmt!

Svar på tråden Tips på florister i sthlm city