• kärlekspar

på tallrik

Hej

Jag funderar på att fria till min sambo i morgon när han fyller år. Men jag jobbar på kvällen (natt) så inte så kul. Ska försöka byta.

Jag har skrivit med märkpenna på en tallrik med frågan vill du gifta dig med mig? som jag har tänkt att han ska se när han ätit lite på tallriken.

men alla ska inte äta samtidigt en del kommer 5 en del 6 på kvällen. Jag kan ju inte be alla stå o trampa vid bordet... kanske ska strunta i det imorn och bjuda alla på en middag en annan kväll.....

uch blir stressad nu.................

• Svar på tråden på tallrik
  • BlomAnna

Frukost på sängen med macka över tallriken kanske skulle funka?

• kärlekspar

ja kanske det är mer romantiskt när man är själva. Kanske köpa ett par röda rosor till frukosten med....

• BlomAnna
    kärlekspar skrev 2009-09-03 12:49:28 följande:
    ja kanske det är mer romantiskt när man är själva. Kanske köpa ett par röda rosor till frukosten med....
    Låter som en bra idé. Lycka till
  • Mörk Ängel

Ja, jag tycker i alla fall att det är mer romantiskt om man är ensamma!
    Lycka till!

• ElinDaniel

Frukost på sängen på födelsedagen, finns det något bättre? Kanske det rent av blir lite längre sovmorgon efter han ätit upp på tallriken... ;) Lycka till!

• Daaling

Min fästman friade på min födelsedag då han uppvaktade mig på sängen med frukost, champagne och jordgubbar och så gick han plötsligt ner på knä Hur mysigt och underbart som helst. Jag hade inte velat att nån annan var där för det var "vår" moment...

Svar på tråden på tallrik