• nyår09

efterlyser vintercape/kappa!!!

Hade en vinter kappa på gång men nu hittades den inte... gifter mig på nyårsafton.
    Har kikat på nätet å hittar bara boleros å det blir för lite då vi ska åka häst å släde mellan kyrka å lokal...

Snälla är det ngn som har tips??

• Svar på tråden efterlyser vintercape/kappa!!!
  • lindakatarina

Jag ska själv gifta mig till vintern. Jag har köpt en vit pälsjacka på HM. Den finns i deras vinter kollektion.

• timonb2

kika på : www.brudonline.se/bol_index.html

Klicka på vinter så får du fram lite alternativ,, jag hade mailkontakt och fick ett bra pris (runt 2000kr) för bara en vit kappa (A288 utan klänningen) och utan broderier.... värt att kolla om du inte hittat redan!!!

• harthurs

Manga uthyrningsstallen har olika modeller av palssaker..
    Jag hade en pa gang att hyra men hittade en vit vintrig filt pa Jysk som blev perfekt att ha over axlarna med hjalp av en fin nal/blomma. Istallet for 1500kr i hyra blev det 15 kr

• Winter2008

Jag gifte mig nyårsafton förra året. Säljer nu min kappa, vet inte om det räknas som reklam om jag tipsar om köp och sälj här och blocket.

• nyår09
    Winter2008 skrev 2009-10-18 22:11:05 följande:
    Jag gifte mig nyårsafton förra året. Säljer nu min kappa, vet inte om det räknas som reklam om jag tipsar om köp och sälj här och blocket.
    Hej!
    Finns den på blocket? :o)
Svar på tråden efterlyser vintercape/kappa!!!