lugnande ord till en frustrerad flickvän?
måste bara skriva av mig lite, för jag är alldeles förvirrad!
vi ska gifta oss näsa sommar och har beställt förlovningsringarna. de har kommit men eftersom sambon tyckte att det kändes dumt att vi liksom bara bestämt att vi skulle gifta oss utan något regelrätt frieri så ska han få överraska mig med när vår förlovningsdag blir.
dagen han hämtade ringarna kom jag hem och skulle bara hämta nåt lite snabbt och sen dra tillbaks till jobbet.. han rullar fram runt hörnet till vardagsrummet ,fortfarande sittandes på datorstolen, och säger med sin skojröst han använder när han ska imitera nån som sagt nåt dumt.. "will you make an honest man out of me?" frågar han och plockar ur ringarna ur asken. jag provar ringen och känner mig ganska glad men lite besviken på avsaknade av romantik..sen säger han " we should take the trash out, it stinks". Jag sätter tillbaks ringen i asken och skyndar vidare, hämtar det jag ska och drar sen iväg till jobbet igen. Innan jag stänger dörren frågar han " so why don't you wear the ring?" så tydligen hade han menat det som ett frieri.. men fan lite mer får man väl försöka? o lite mer fokuserad får man väl vara så att man sekunden efter sitt så kallade frierie kan låta bli att prata om sopor? är det bara jag som är petig eller förtjänar jag ett lite mer fokuserat frieri?. Jag har förklarat det noga för honom hur jag känner, och visst han verkar förstå¨det.. me tror ni jag har nåt riktigt frieri o vänta mig eller ska ajg bara ge upp och ta på mig ringen i alla fall?