• Boomtown

Inspiration till bröllopsbilder sökes

På söndag smäller det. Och det är väl så dags att på allvar kolla upp vad man vill ha för bilder så att man inte står där efteråt och ångrar sig. Har ni några länkar att inspireras av. Några speciella bilder ni tycker är riktigt bra. Lite kul att få se lite olika. Jag har i alla fall kommit på att inte glömma närbilder och bilder på barnen, bestman och tärna.

• Svar på tråden Inspiration till bröllopsbilder sökes
  • ConnyD

fotograferna brukar ha bilder på nätet. kan tyvär inte tipsa om nån särskild. reklampolicyn e stenhård här. er fotograf, om det är nån proffsig, borde kunna visa exempel och tipsa om olika bilder

• Boomtown

Vad synd. Vår fotograf är proffs sedan många år men jag tycker att han har fastnat i gamla tråkiga hjulspår så han kan inte visa mig så mycket nytänkande exempel. Så det är jag själv som får komma med idéerna. Och innan ni säger att jag ska byta fotograf så måste jag säga att det finns många andra som jag vet är så mycket bättre. Men det är inget vi har råd med. Han är väldigt billig och har bra kvalité men är tråkig.

• Red Scarlet

Tja det beror ju på vad du är ute efter, jag blev väldigt nöjd med våra bilder (finns några i galleriet)! Men de flesta är väl hyfsat traditionella iof.

Vår fotograf Linda Broström Cabrera har en massa bilder på brudpar i sin blogg www.fotograflindisima.blogspot.com/ (eller hennes hemsida www.lindisima.se) Hon har en massa bilder på både brudpar och brudfölje om du scrollar ner och kikar runt lite (vi finns också med längre ned).

Ta och leta fram de kort som du tycker är finast och bäst återger den KÄNSLA ni är ute efter, och typer av vinklar/motiv/bakgrunder som ni tycker känns nyskapande och speciella. Visa dessa sedan för fotografen och förklara att DET vill ni ha

• jantingstrom

Boomtown:
    Om den fotograf ni bestämt er för att anlita inte tar den typer av bilder ni gillar skall ni allvarligt fundera på om ni inte skall välja någon annan. Även om man får instruktioner så blir det ofta en viss stil ändå. Bättre att välja en som kan det ni vill ha.

Red Scarlet:
    Om jag gifter mig någon gång och har råd skall jag defintivt ha Linda Broström, hennes bilder är grymt bra och har inspirerat mig i mitt fotande. Så grattis till era bilder som ni garanterat blir näjda med..

• nni

Titta gärna in hos mig för smakprov. Fick många fler bilder än vad jag har att erbjuda där dock...älskar de olika vinklarna på oss samt de vackra miljöerna...

• Boomtown
    Divina73 skrev 2009-08-25 20:11:10 följande:
    Den fotograf vi skall ha:www.droreyal.co.za/
    Oh herregud, shit pommfritt vilka vackra bilder!
  • Boomtown

Red Scarlet skrev 2009-08-25 17:51:07 följande:

Tja det beror ju på vad du är ute efter, jag blev väldigt nöjd med våra bilder (finns några i galleriet)! Men de flesta är väl hyfsat traditionella iof. Vår fotograf Linda Broström Cabrera har en massa bilder på brudpar i sin blogg www.fotograflindisima.blogspot.com/ (eller hennes hemsida www.lindisima.se) Hon har en massa bilder på både brudpar och brudfölje om du scrollar ner och kikar runt lite (vi finns också med längre ned).Ta och leta fram de kort som du tycker är finast och bäst återger den KÄNSLA ni är ute efter, och typer av vinklar/motiv/bakgrunder som ni tycker känns nyskapande och speciella. Visa dessa sedan för fotografen och förklara att DET vill ni ha
    Jag bara ÄLSKAR!!! din bild nr 2 där du lutar dig bakåt!! Förstår om det blir en megaförstoring på den sen. Ska kolla länkarna sen. Tack för tipsen
  • Boomtown
    nni skrev 2009-08-25 20:14:26 följande:
    Titta gärna in hos mig för smakprov. Fick många fler bilder än vad jag har att erbjuda där dock...älskar de olika vinklarna på oss samt de vackra miljöerna...
    Ni hade jättevackra foton!! Fina färger och många olika poser att inspireras av. Tack för inspirationen!
  • nni
    Boomtown skrev 2009-08-25 20:21:52 följande:
    Ni hade jättevackra foton!! Fina färger och många olika poser att inspireras av. Tack för inspirationen!
    Kul du gillade det
Svar på tråden Inspiration till bröllopsbilder sökes