• Muulin

I väntans tider....

Jaha, då var man helt ny på denna sida, varför det? Jo, eftersom jag går o väntar på att min sambo ska fria så vill jag inte börja förbereda något innan det är gjort... men när jag väl kom in hit så förstod jag att det är många som liksom mig väntar på att mannen ska sätta fart... =)

Jag läste ett inlägg om en tjej som väntade och jag kände verkligen igen mig, skillnaden är bara att jag vet att han kommer fria inom kort... Någon som väntar lixom jag.. Vi ska gifta oss våren/sommaren 2010...

(Vet inte än hur man skriver ett "intressant" inlägg... hi hi, kanske ingen som svarar...)

• Svar på tråden I väntans tider....
  • 090827

Jag väntade inte utan det kom som en total överraskning för mig, men jag håller tummarna för dig och att det kommer att ske snart

• 090208

Varfor ska han fria om ni redan bestamt att ni ska gifta er varen/sommaren 2010??? Vad ar poangen? Du kommer ju knappast saga nej lixom...

• Muulin

Ja, det är ju en helt begriplig kommentar,,,, Vi träffades när vi båda var runt 30 och jag hade just gått ur en relation på grund av att killen inte ville gå vidare med giftemål o barn. Detta visste min nuvarande sambo o därför gjorde vi klart det ganska tidigt hur vi ville ha det de närmsta åren. Jag ville ändå att han skulle fria så därför vet jag att vi ska gifta oss men jag vet inte när vi ska förlova oss... kanske löjligt för vissa men jag tycker det känns kul!

Svar på tråden I väntans tider....