Lite tuffare, "rockiga" bröllopskläder för män?
Finns inte det? Trååååkiga frockcoats och fula kostymer som ser stela och deppiga ut är allt vi hittar.
HJÄLP oss, snälla.
Finns inte det? Trååååkiga frockcoats och fula kostymer som ser stela och deppiga ut är allt vi hittar.
HJÄLP oss, snälla.
Nähä.
Tja, min man hittade en frock coat som han tycker ser ut som något Prince skulle haft på sig.
Till det hade han inte de vanliga tillbehören utan en vit skjorta med liten ståkrage, väst och hatt.
Jeans och kavaj, kan det vara något?
Eller en nehrurock?
Kläderna är det väl kanske lite svårare med, men man kan ju alltid rocka till det lite med "accessoarerna" och håret osv.
Har sett ett bröllopsfoto där brudgummen har finbyxor och vit skjorta + väst, men han hade tuppkam och kängor vilket gjorde att fastän kläderna var lite traditionella så var ju hela outfiten verkligen inte det!
Hmm... kan ju faktiskt hända att hans kläder var skotskrutiga också, det var ju lite rockigare också förstås...
Min man ville inte heller ha "vanliga" kläder. Han hade på ett par nya, svarta byxor (lite mer åt finbyxe-/kostymhållet nog), en vit skjorta, vinröd slips (som matchade min klänning) och splitternya Adidas Superstar skor.
Tyckte nog att han såg lite "rockig" ut, vilket ju var meningen , men ändå väldigt finklädd så att det passade till bröllopet.
Så kanske ni kunde skippa kavajen och bara ha skjorta eller skjorta+väst och sk*ta i finskorna och köra på ett par snygga Converse/Adidas el. likn. istället. Gör definitiv outfiten mer "rockig"
varför inte ha en vapenrock? är ju läckert.
har sett många snygga på nätet, bla där dem säljer historiska kläder.
eller annars här är en.
www.shock.se/system/search/product.asp