• Marjo

    Xtravaganza?

    Hej!

    Är det någon som har gått på Xtravaganza för att gå ner i vikt. Jag vet att det är ganska dyrt, men verkar bra. Hade varit kul att höra lite erfarenheter och åksiter om Xtravaganza. Om jag ska gå så kommer det bli i Malmö.

  • Svar på tråden Xtravaganza?
  • Alexxxi

    Har faktiskt svårt för sånt, vet folk som velat pröva. Men dels så är det dyrt och man äter väl bara flytande? Eller har jag fel? Om fallet är så så är det en nackdel för då är det lätt att gå upp i vikt igen ju.

  • EmmaK

    Jag går på Xtravaganza, har gjort det ca ett år. Gick ner 20 kg i höstas, fast gick upp ca 10 i våras, men det berodde inte på XV utan på privata omständigheter. Vi träffades en gång i veckan under de första 4 månaderna och sen en gång varannan vecka resterande 8 månaderna. man binder upp sig på 1 år och de flesta ställen har även möjlighet till träning. Det jag uppskattar med XV är samtalen i grupp, det är liksom inte bara att dricka soppor (vilket man ebstämmer själv om man vill göra, vet de som inte drack allas utan bara fick stöd i maten) men sen lär man sig även allt om träning, hur kosten ska vara upplagd och det är MYCKET mental träning, vilket verkligen hjälpt mig.

Svar på tråden Xtravaganza?