Tar ni med era tärnor på nåt?
Jag undrar om ni tar med era tärnor på någonting?
Kanske en spa-dag, middag ute på stan eller något dylikt?
Förslag vad man kan göra annars? :)
Jag undrar om ni tar med era tärnor på någonting?
Kanske en spa-dag, middag ute på stan eller något dylikt?
Förslag vad man kan göra annars? :)
Inget som gör detta? :O
mina tärnor kommer komma från olika delar av landet och från norge, så jag hoppas att vi kommer träffas ett tag innan bröllopet och hitta på lite roliga saker så alla får lära känna varandra litegrann :)
Vi ska nog på middag, och kanske nån ute-kväll och bara vara supertjejiga! ;)
Spa-kväll för oss är nästan ett måste, men det blir hemmaspa! Min fader har en relax-avd. hemma hos sig så där kommer vi nog vara!
Har du egna planera med dina tärnor? :)
Menar du innan bröllopet el efter?
Det är väl jättetrevligt o bjuda på nån middag hemma el nått liknande. Behöver ju inte vara så mycket och påkostat, tanken är ju att dom ska lära känna varandra. Man kan ju gå på spa på dagen och sen middag på kvällen.
Lycka till!
En liten idé bara... om du får nån möhippa så kanske det är just tärnorna som ordnar den. Så då kommer ni ju att träffas ändå innan bröllopet.
Då kanske det hade varit en idé att ha er "tärn-träff" efter bröllopet istället, så kan du tacka dom för allting då efteråt.
vi köpte ett varsitt smycker som tack
jag fick ett fint halsband när jag var tärna i våras.
vi kommer även ge någon gåva som tack till vårat brudfölje.
Ja, jag har nog tänkt som du skrev Flygande taxen att möhippan blir en bra tillfälle för alla att träffas innan.
Jag har mina vänner utspridda och inte ett "tjejgäng" som känner varandra innan så på möhippan är det inte ¨många som känner varandra innan..
vi hade räk och vinkväll dagen innan bröllopet och sedan sov jag och min ena tärna ihop, sedan åt vi gemensam frukost innan frisören
Jag ska ta med mina på ladies night i oktober. Hoppas på en helkväll :)
Jag och mina tärnor sov över natten innan bröllopet i den svit där jag och min man sedan sov i under bröllopsnatten. Vi åt middag tillsammans på kvällen och gjorde sedan i ordning oss tillsammans under dagen. det var jättemysigt och blev också väldigt avslappnat.
Jag tycker att det är en jättebra idé att ha en tjejdag med sina tärnor eller med tjejkompisarna. Man kan ju inte alltid räkna med att de ordnar en hippa.