• Åsa Erika

Knoppa kostar numera 25 kr per st!

Gissa om jag blev besviken när jag skulle handla knoppalakan, de kostar nu 25 kr styck. Min kompis som handlade för 14 dagar sedan betalade bara 15 kr st...
    Surt!
    (hennes blev så fläckiga att det inte gick att låna dom tyvärr)
    Dessutom hann servetterna jag tänkte köpa (bröllop Arv) utgå! :(

Inte min IKEA dag riktigt...

• Svar på tråden Knoppa kostar numera 25 kr per st!
  • Alexxxi

Vad skulle du ha knoppalakanen till? Stolsöverdrag?

• marduc

Hej tjejen!
    Här på BT finns det många som säljer sina knoppalakan! kolla köp & sälj, jag gifter mig 7 nov och om mina fortfarande är fräscha kan du köpa dem om du vill!

Lycka till!!

• Nanne84

Jag såg också detta!! Tur att jag köpt sedan tidigare men ville köpa till några stycken men hoppade över detta när jag såg prishöjningen på nästan 50%!!!

• Fotbollsfru

Vart bor du nånstans? Jag har 90 st som du kan få efter 22 aug. Mina kanske också blir smutsiga men några kanske är användbara

• Katarina Michael

Jag är ute efter minst 50 st, bor i Skåne. Behöver dem till nästa år, så om någon är sugen på att sälja så är jag intresserad.

• December 2009

jag har arv du kan få köpa av mig för vi ska inte ha dem! om du menar de med grått !!

• Katarina Michael

December 2009 skrev 2009-08-17 13:33:26 följande:

jag har arv du kan få köpa av mig för vi ska inte ha dem! om du menar de med grått !!
    Letar efter de vita....
  • December 2009
    Katarina Michael skrev 2009-08-17 14:11:21 följande:
    December 2009 skrev 2009-08-17 13:33:26 följande:Letar efter de vita....
    fanns det helvita servetter arv?

hittade med rosa och med grått i och har båda

• Katarina Michael

December 2009 skrev 2009-08-17 14:24:33 följande:

fanns det helvita servetter arv? hittade med rosa och med grått i och har båda
    knoppalakanen jag är ute efter...missförstånd...
  • KatjaB
    marduc skrev 2009-08-17 10:52:17 följande:
    Hej tjejen!Här på BT finns det många som säljer sina knoppalakan! kolla köp & sälj, jag gifter mig 7 nov och om mina fortfarande är fräscha kan du köpa dem om du vill!Lycka till!!
    tänkte gå in på din sida men kommer inte in, hursomhelst.. om du har lakan så vill jag gärna köpa dem hör av dig om de finns kvar fortfarande
Svar på tråden Knoppa kostar numera 25 kr per st!