• noodi

    Hur kopplar ni av?

    Det är knappt tre veckor kvar tills vi gifter oss, och jag känner att alla tankar bara surrar runt i huvudet, och jag får svårt att sova o att tänka på nåt annat.

    Jag längtar så otroligt mycket, och min hjärna kan inte fatta att allting är lugnt, och att planeringen är suverän!

    Några tips mottages gärna! :)

  • Svar på tråden Hur kopplar ni av?
  • Boomtown

    Öh går det? Skämt åsido.

    Vi gifter oss om 2 veckor och jag ligger sömnlös. Men nu i helgen så reste vi bort med barnen till Astrid Lindgrens värld. Och då tänkte jag inte en minut på bröllopet. Man hann väl helt enkelt inte. Annars kan man ju gå på bio, få en massage, läs en bok och ta ett glas vin. Gör sånt så att hjärnan får annat att tänka på.

    Lycka till på er stora dag!

  • noodi
    Boomtown skrev 2009-08-16 20:23:55 följande:
    Öh går det? Skämt åsido.Vi gifter oss om 2 veckor och jag ligger sömnlös. Men nu i helgen så reste vi bort med barnen till Astrid Lindgrens värld. Och då tänkte jag inte en minut på bröllopet. Man hann väl helt enkelt inte. Annars kan man ju gå på bio, få en massage, läs en bok och ta ett glas vin. Gör sånt så att hjärnan får annat att tänka på.Lycka till på er stora dag!
    Lät jättekul. Kanske skulle åka iväg till Borås Djurpark eller nåt. :)

    Tack, detsamma till dig!
  • Emelieca

    Jag gifter mig om två veckor och är oroväckande lugn! Kan vara att jag jobbat sjukt mycket sista veckorna, men veckan innan bröllopet ska jag se till att mysa av sista tiden. Ska på ansiktsbehandling med mamma sen centralbadet med min tärnor, sen fixa med sista detaljerna.

  • Thewedding

    Jag har varit superstressad och nu en vecka innan bröllopet är jag cool lugn Och det känns lite skumt.

Svar på tråden Hur kopplar ni av?