Hjälp.. :( Facebook.
Hej alla
är i en liten knivig sits där ja inte vet vad ja ska göra. Är tillsammans med min pojkvän sen ca 2 mån tillbaka. Vi båda har facebook. Idag kika jag in på hans sida o såg att han blivit vän med en tjej (som jag är nästan helt säker på att han inte känner). Hon är väl modell, stora bröst o fin figur o hela köret. Ser inte ut som grannen bredvid direkt om man säger så. Sen en timme senare går jag in igen och ser att han tagit bort detta från loggen. Dvs så ingen kan se att de blivit vänner, fast hon finns med på vänner listan än. jag frågar honom om detta, och han blir smått sur o säger att han känner folk han har på fb. men ja är typ säker på att han inte känner henne, tror inte ens hon bor i svea. Han går lite till försvar o säger att jag är löjlig o att han inte ska behöva förklara sig. Sen undrar jag varför han ens tagit bort det från loggen o han säger att han inte ens vart inne på datan. Medans jag såg att han var inne en liten stund (såg de via chatten på fb), men han säger att han inte ens hunnit sätta på datan (han var på väg ut när jag ringde). Vet inte vad jag ska göra, är jag onödigt svartsjuk här eller vad tycker ni? något o "oroa" sig för? annars har vi det bra o så, men eftersom det är rätt nytt så bygger jag upp tilliten till honom dag för dag..
Hjälp snälla.. :(