• Nanne84

Svarta skor - bilder

Å vilken töntig fråga men jag måste... Är det någon som gift sig i svarta skor och har bilder? Har ett par underbara skor som jag vill använda men de ser lite klumpiga ut och de är svarta. Min BM är 30+ cm längre än mig så jag vill ha lite högre sko och jag kan dessvärre bara gå i kilklack. Kommer folk ens tänka på att jag har svarta skor eller syns det tydligt.?

• Svar på tråden Svarta skor - bilder
  • rottizz1

jag hade svarta skor- dock har jag ingen bild. Gå du i de skorna du vill, det är ju ditt bröllop, eller? Man ska känna sig bekväm/fin själv!

• Nanne84

Jag tänker liksom bara om det ser "dumt ut" om det sticker fram en maffig svart kilklackssko, haha typ när man står på kyrktrappan eller så....

• Igia

Jag kommer ha svarta skor. Visserligen inte kilklack men om det är det du kan gå i så är väl det bra. Skorna kommer ju ändå inte att synas så mkt om du har lång klänning. Tror inte jag varit på nåt bröllop där man direkt sett eller lagt märke till brudens skor. De har man nästan fått bett om att få se

• Eliaz

Jag e imot svart på bröllop men e dom bekväma och de blir bra så tutta och kör.. De e ditt bröllop och du ska känna dig bekväm.. Jag ska ha silvriga skor. =) Lycka till.. =)

• Meria84

Jag har aldrig tänkt på vad bruden har för skor på sig jag så Hade själv svarta, men en kort, vit klänning till så de syntes ju tydligt för alla. Inte en själ som sa något om det

Kör på svarta om de känns bra, spelar det nån roll om nån skulle märka det hela?

• Nanne84

Nu är det bestämt, jag ska ha svarta kilklacksskor på mig och jag tror det blir skitsnyggt! Haha får jag visa min rockiga sida lite också ;) om någon ens märker det vill säga :)

• Fenixx

jag tycker det är snyggt med en annan färg på skorna. och speciellt svarta.

Svar på tråden Svarta skor - bilder