• Sandra jo

Festlokal nära Upplands Väsby?

Har börjat planera lite smått på vårt bröllop som ska äga rum om ca 2 år. Vi bor i Upplands Väsby och vill gifta oss i Eds kyrka.
    Har letat efter festlokaler men det verkar svårt. Det kommer vara minst 100 personer vid middagen, kanske tom 120 personer. Vi vill kunna laga mat i lokalen och vi vill att den ska ligga någorlunda nära Upplands Väsby. T ex Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Vallentuna eller liknande.

Tacksam för tips!

/Sandra

• Svar på tråden Festlokal nära Upplands Väsby?
  • missdrak

Tror att man kan laga mat på kairos festlokal och den är ganska stor och kostar ca 8000 att hyra men var ute i god tid för den är populär.

• chokladmonstret

Hej jag var tärna på ett bröllop förra sommaren som ägde rum i Eds kyrkan vi åt middagen i en lokal som kallades för stallet jag minns inte hur många personer lokalen räcker till men det går ju alltid ta reda på.
    Jag tror dom betalade 7000kr för den men då ingick städ och diskning.
    Lokalen var mycket trevlig med stort bra kök med alla tillbehör, bar, dansgolv, övervåning med mys hörnor mm det var helt klart värt pengarna för en lyckad kväll och den ligger inte alls långt ifrån Eds kyrkan.

• chokladmonstret

obs det var bra möjligheter för att laga mat där med riktig resturangutrustning.

• missdrak

Ja stallet är en fin lokal den med

• Sandra jo

Både stallet och kairo är för små tyvärr

• Sandra jo

Såstaholm är tyvärr för max 100 sittande och där får man väl inte laga egen mat?

Svar på tråden Festlokal nära Upplands Väsby?