• tallkr­ogen
    Äldre 11 Aug 07:50
    6144 visningar
    16 svar
    16
    6144

    Gaybröllops sidor.

    Hittade inte många men några jag vill tipsa om.

    Det finns lite inbjudningar med kvinna-kvinna osv. och deras caketoppers gillar jag!

    www.twobrides.com

    shop.gayweddings.com/

  • Svar på tråden Gaybröllops sidor.
  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 11 Aug 09:03
    #1

    Oh! Tack!! Alltid lika kul att hitta in på nya sidor ;)

  • 73an76­an
    Äldre 11 Aug 10:39
    #2

    Skoj.. jag försöker hitta några roliga caketopper med två tjejer men har inte hittat några.. bara där två tjejer står brevidvarandra utan att se eller röra vid varandra.. hoppas någon av dessa har något roligt.

    men är det inte konstigt att eftersom jag ska gifta mig och inte ingå partnerskap som inte ens längre går att ingå så får jag stå som brudgum här på BT?! Mailade BT strax efter lagen och de sa att de skulle anpassa sidan men jag kan då inte se några anpassningar på den biten..

  • tallkr­ogen
    Äldre 14 Aug 10:38
    #3
  • badgir­l
    Äldre 14 Aug 14:38
    #4

    Önskar även alla er homosexuella lycka till i era bröllop.
    tycker det är så synd bara att så många är negativa till homosexuella för ni är underbara människor.
    önskar er ett underbart liv mer er respetiva partner,
    Allt gott önskar jag er.
    p.s Gissa vem som ska ha Jonas Gardells låt aldrig ska jag sluta dig på sitt förnyade bröllops löfte jo jag.
    Jag älskar den låten.

  • Imma
    Äldre 14 Aug 14:55
    #5

    Jag hittade de här två:

    weddingshop.theknot.com/weddingwarehouse/BundleDetailPage.aspx&pId=P2227(KnotShop)&scId=&cTypF=

    www.weddingcollectibles.com/Romance-Gay-Lesbian-Wedding-Cake-Topper-p-3561.html

    Den undre verkar väldigt inspirerad av bröllopet mellan Ellen och Portia, men är ändå fin om man tänker att endast den ena parten kör hela brudklänningspaketet.


    73an76an skrev 2009-08-11 10:39:05 följande:
    Skoj.. jag försöker hitta några roliga caketopper med två tjejer men har inte hittat några.. bara där två tjejer står brevidvarandra utan att se eller röra vid varandra.. hoppas någon av dessa har något roligt.
  • 73an76­an
    Äldre 18 Aug 13:48
    #6

    tyckte om den andra.. synd bara att den ena har byxor.. Vi kommer båda ha vita klänningar på oss.

  • tallkr­ogen
    Äldre 31 Aug 20:52
    #7

    Men på någon av sidorna jag satte in kan man köpa två kvinnor i klänning. Man väljer vilken brud och hur många man vill ha bara.

  • Snodda­sen
    Äldre 12 Sep 12:07
    #8

    Det finns en svensk sida där man kan köpa brudar en och en och man kan välja hårfärg osv osv. Kul med fler gaypar som planerar bröllop =) Vi gifter oss om 28 dagar =)

  • Snodda­sen
    Äldre 12 Sep 12:07
    #9

    Glömde länken www.kakburken.se

  • emilou­77
    Äldre 12 Sep 14:18
    #10

    www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1014654&PPC=61292

  • Hurtbu­llarna
    Äldre 11 Oct 20:59
    #11

    Toppen ju!

  • Snodda­sen
    Äldre 12 Oct 19:36
    #12

    Nu har vi gift oss :D

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 12 Oct 20:01
    #13

    Grattis!!


    Snoddasen skrev 2009-10-12 19:36:08 följande:
    Nu har vi gift oss :D
  • anoli
    Äldre 12 Oct 21:34
    #14

    Grattis! :)

  • Snodda­sen
    Äldre 15 Oct 16:54
    #15

    Tack tack!! :D

  • intelä­ngekva­rnu
    Äldre 15 Oct 17:25
    #16

    www.suitopia.se för kostymer i regnbågensfärger.. :)

Svar på tråden Gaybröllops sidor.