• Thisla

Mysiga Presenter. Hjälp!!

En kompis ska gifta sig snart o en av önskningarna är mysiga presenter för två. Sen får fantasin flöda fritt med vad det innebär..
    Behöver hjälp med vad jag skulle kunna hitta på då??

Skriv förslag så blir jag sååå tacksam =)

• Svar på tråden Mysiga Presenter. Hjälp!!
  • Fotbollsfru

Jag älskar följande idé:

Man köper tre olika flaskor vin som är avsedda för att lagras.
    Ena flaskan ska de öppna efter ett år som gifta, den andra efter fem år som gifta och den tredje efter 10 år som gifta. Jag tycker det är så fantastiskt mysigt!

• Red Scarlet

Spabehandlingar, chokladprovning/teatermiddag(upplevelsepresenter), en korg fylld med godsaker (godis/choklad/champagne/ost eller dylikt), eller en korg fylld med spasaker så de kan ta bubbelbad och rå om varandra eller något dylikt. Man kan ju ge dem presentkort på en natt på lyxigt hotellrum eller att de får flyga luftballong osv... allt beror ju på vilken prisklass man har. Kommer inte på så mycket mer nu!

• Red Scarlet
    Fotbollsfru skrev 2009-08-10 19:00:30 följande:
    Jag älskar följande idé:Man köper tre olika flaskor vin som är avsedda för att lagras.Ena flaskan ska de öppna efter ett år som gifta, den andra efter fem år som gifta och den tredje efter 10 år som gifta. Jag tycker det är så fantastiskt mysigt!
    Det är en jättefin present som är enkel att skaffa men som har fin symbolik som brudparet säkert uppskattar
  • soon and very soon

yassuragi hasseluden (sthlm)supermysigt men ganska dyrt kanske kan du gå ihop med nån mer??
    Att få gå på choklad alt vinprovning
    kanske att få gå o blåsa glas???
    lycka till!

• Fotbollsfru

Red Scarlet skrev 2009-08-10 19:03:23 följande:

Det är en jättefin present som är enkel att skaffa men som har fin symbolik som brudparet säkert uppskattar
    Ja precis! Personligen skulle jag ha blivit väldigt rörd. Jag älskar viner och framför allt lagrade så för mig är det en toppenpresent. Men jag tror att alla kan uppskatta nåt sånt.
  • soon and very soon

tog lite tid för mig att skriva tydligen... var bara ett inlägg när jag började.... sorry

• Rosenpetunia

Precis som Red Scarlet skriver så skulle jag också vilja föreslå olika typer av upplevelsepresenter. Hos företaget Live it finns mycket att välja mellan.

Eller om din kompis har barn så är ju alltid "presentkort" på barnvakt (erbjuda sig själv som barnvakt t.ex.) härligt att få, tillsammans med ett förslag på nåt mysigt de två kan göra tillsammans. Weekendresa till en romantisk stad i Europa?

• Thisla

Många bra tips, tackar tackar =)

• Thisla

Tar gärna emot fler förslag =)

• Augusti09

smartbox, har hur många uppleveleboxar. säljs på deras hemsida eller siba, elgiganten etc

• Kashve

En cool idé att snacka med dem på UnikMusik.se och be dem göra en låt som passar in på dem bägge. Inte asbilligt men väldigt unikt och trevligt!

Svar på tråden Mysiga Presenter. Hjälp!!