• MalanMicke

    Gratis bröllopshemsida

    Någon som har några tips på var man kan göra sin egen hemsida inför bröllopet? Helst på svenska (lättast för alla läsare) =)

  • Svar på tråden Gratis bröllopshemsida
  • MalanMicke

    Okej!Vad bra men vart ändrar man till svenska??? hahah =)

  • Linaaa

    Här på bröllopstorget kan man ju skapa en hemsida! Men det visste du kanske redan?

  • majsan801

    Jo men den får man ju betala för...det är jag inte intresserad av

  • Linaaa

    vad kostar bröllopssidan på BT? Visste inte att det var en avgift.

  • Nordiskbrud

    Själva bröllopssidan här på den här sidan är gratis (men det är ju ingen hemsida) men inte att göra en egen hemsida/sight inför bröllopet. Då är första månaden gratis sedan kostar den 199 kr/kvartal.

  • KatjaB

    ni går in på page names och ändrar till svenska.
    eller gör nya egna sidor och bockar av de befintliga sidorna på your pages.
    Vi har två bröllopshemsidor än ås länge, en med weddingannonucer och BT:s, det jag gillar med BT:s är att jag kan välja bakgrundsfärg, bilder mm precis hur jag vill, och så finns det fotoalbum som man kan bläddra i, jättekul!
    Ett minus är att vänsterspalten med alla sidor uppspecade är rätt ful, och att man inte kan lägga upp egen musik utan får välja nåt utav det som finns.
    Sen gillade jag inte med weddingannouncer att man inte kan ta bort teten "our wedding", vill hellre ha en egen text, bild eller iallafall svensk text.

    Så vi klurar här hemma vilken vi ska ta, jag röstar på BT:s trots att den kostar 199 kr/kvartal och sambon röstar för weddingannouncer

  • Grantorp

    Hej,

    En fråga, kan man ta bort de andra flikarna? Skulle vilja ha bara några få flia rnämligen för att göra sidan enkel för alla... Så det vore ju kanon om man kunde behålla bara de som man kan döpa om.


    Nordiskbrud skrev 2009-10-26 10:14:38 följande:
    www.mymedding.com är gratis. Går visserligen inte att ändra allt till svenska men 4 flikar kan man döpa hur man vill och om man vill ha all info på svenska kan man ju använda sig av dem Här är vår som jag gjort där www.mywedding.com/louiseomikael
Svar på tråden Gratis bröllopshemsida