Är jag dum i huvet?
Jag bestämde och fråga brudtärna(syster). Hon sa ja, hon kunde tänka sig köpa en klänning då jag inte har råd då de är ett enkelt bröllop.
Hon skulle få ett uppdrag, hitta solist. Jag fick tjata och fråga hur de gick och hon blev bara arg och var riktigt otrevlig mot mig då jag sa att jag kunde prata med solisten då hon gick omvägar och prata med en bekant som sen prata med solisten. Sen kom de fram att han inte sjöng utan att de var en tjej och då blev jag besviken för jag ville ha en kille.
hon blev arg och sa att jag kunde göra allt själv så sket hon i att det var jobbigt.
Nu fundera vi på att ändra färgtema så jag sa att hon skulle vara fin i den färgen med en sjal till. Då ville hon inte detta för hon har redan en klänning hemma hon använt förut och nu blivit gravid och vill inte köpa en ny klänning bara för jag ska gifta mig.
Sen ringde hon och sa att jag var jobbig, att de var synd om henne för hon tyckte allt blev krångligt för hon är gravid och att jag ska ändra mig, att jag är hopplös att hjälpa! hon sa åt mig att byta brudtärna och då sa ja okey....då sa hon att hon skiter i allt och bara la på.
Är SÅ LEDSEN, känns som om jag är världens as som ber henne att köpa en klänning och fixa solist. Samtidigt är jag glad för hon bryr sig inte nåt och har fått världens bästa kompis som t o m planerar möhippa för mig redan nu....hon är underbar och hon skulle vara världens bästa brudtärna!
Hon har allti varit mer framåt än mig, nu har jag EN DAG och den förstör hon totalt....för de är jobbigt för henne!