• Mamli
    Äldre 7 Aug 16:09
    1667 visningar
    4 svar
    4
    1667

    Börjar ångra valet av tema...

    Inbjudningskorten är skickade i de färgtema vi valde. rött och vitt..såklart när de är december...
    Men nu börjar tankarna åka åt ett annat hålll...
    Vit, creme och brunt!

    vit duk, kräm sidenband som löpare och ballonger i alla 3 färger....vad tycker ni?
    Nr 1 som rött och vitt, eller
    Nr 2 som vitt, creme och brunt?

  • Svar på tråden Börjar ångra valet av tema...
  • Svanbo­et
    Äldre 7 Aug 16:11
    #1

    Båda färgtema:nen är fina så oroa dig inte för det.

    Vilken av de nya färgerna är det du gillar mest? Det går ju t.ex. att inarbeta mer creme eller brun i den röd-vita om du ändå vill behålla ursprungsideén. Beror ju lite på vilken av brun-nyanserna du väljer också.

  • MilosM­amma
    Äldre 7 Aug 16:19
    #2

    Jag ändrarde färgtema efter vi skickat ut inbjudningskorten
    Funkar bra ändå. Jag ändrade från

    Rosa brunt vitt
    till
    Svart rosa vitt o lite silver...

    Inbjudningskorten var rosa o bruna hade gärna velat haft dom svarta o rosa men emn skit samma =)

  • Toastm­asterM­arie
    Äldre 7 Aug 16:29
    #3

    tycker du kan ändra till nr. 2 när det gäller dukningen om du känner att det är mer rätt.

    som du skriver det så är det fortfarande ljust på bordet och alla fyra färgerna går ju att kombinera utan att det blir för mycket.

    ex. duka som du beskriver, gör festprogram som matchar inbjudan och blanda lite brunt i ballongerna.

    Lycka till

  • Mamli
    Äldre 7 Aug 16:40
    #4

    vart skulle jag kunna hitta en klänning till min tärna? hon har kanske strl 46nu och kommer vara gravid..hittar inget och vet inte vad färgen kallas heller...prövat med creme, kaffe brun..ja..

Svar på tråden Börjar ångra valet av tema...