• Snuttis2

    090829 någon mer

    finns det någon mer här som gifter sig den 29 augusti..det börjar närma sig och jag är snart en tvätt äkta bridzilla..nej vars men jag börjar bli stressad värre..skulle vara skönt att ha någon att bolla med..se vad man har glömt att kolla upp och göra...

  • Svar på tråden 090829 någon mer
  • kermit100

    En till här! Allt så gott som klart och läget under kontroll. Men så har vi en liten tillställning också.

  • Snuttis2

    hej
    alla stora saker är klara så som platser, mat, kläder, blommor men de små detaljerna gör mig tokig !!!!!!vi blir ett mellan sällskap på 54 personer..med kyrkbröllop och stor middag med övernattning på ett slott..jag känner att vi har valt rätt för oss men jag förstår de som tar en snabb biljett till thailand och viger sig på stranden...

    just nu håller jag på att välja musik till vigseln efter ivrig påhejning av mina systrar som ska sjunga och vill hinna träna...i början var jag sur för att det fanns för få "positiva" kärlekslåtar och nu blir jag galen för allt jag hör låter bra och gör mig lite gråtmild...
    sen har jag bekymmer med att smycka kyrkan..vill inte lägga för mycket pengar men ändå känna att vi satt lite prägel på den...
    har ett starkt färgtema på inbjudan och middagsdekoren men ett annat på våra blommor vilket virrar till läget ännu mera...

    idag har jag skrivit en lååång lista över vad som måste fixas fram till sista veckan, dagen innan och på dagen D .

    så nu känner jag mig ganska nöjd..även om det återstår tusen saker att fixa så kanske hoppet är större att jag kommer ihåg dem nu :)

  • Sofinka

    En till här med samma datum. Är klara med de stora arrangemangen, håller på med festprogram, letar smycken och underkläder för tillfället. Ska beställa tårtor och blommor inom nån vecka samt hämta ringen. Usch, nu går tiden lite väl fort...

  • Hubba

    Här är en till.... Håller på med festprogrammet och tillverkar servettringar... men känner annars att jag har koll på läget... kan bara inte fatta att det snart bara är 3 veckor kvar... hur gick det till???? hihi

Svar på tråden 090829 någon mer