festlokal hisingen!
någon som har tips på festlokal på hisingen?
någon som har tips på festlokal på hisingen?
Stallet på lindhomen - jag är osäker om det heter så men det är den enda jag kan på rak arm som jag vet ligger på hisingen. Det borde ju finnas tonvis på en så stor ö!
Var liger Stora Holms säteri? Är inte det på hisingen?
Någon pratade om ett ställe när Lundyby gamla kyrka, men jag fick inte riktigt kläm på var det låg... Diskuterades i en anna tråd som jag tappat bort.
Lundby hembygdsgård kanske det var? Ska tydligen vara en billig och trevlig lokal, men jag ahr inte varit där själv.
Däremot har jag varit på Stalletm som aftonstjärnan (tor jag det var) hyr ut. Ligger vid gamla Lindholmen, och är jättemysig! bra personal som är ansvarig, lätt att ha att göra med!
Dessutom finns ju Zenithgården, i torsland/björlanda, en klubblokal man kan hyra. Vet dock inget mer om denna.
Sedan finns Hjuviks båtklubb, vilekt är en sjysst lokal med alla bekvämligheter i köket. Ligger vid färjeläget lilla Varholmen. Kostar inte tokmycket, kanske 7000 för en helg (tror jag).
någon som vet hur man får tag på lundby hembygdsgård?
Bryggan under bro.
Jo, stora holm ligger på hisning, tuve närmare bestämt =)
Tullinge ligger väl inte på Hisingen!!! Du får nog läsa lite geografi först innan du postar dina inlägg hisingen ligger i Göteborg och inte i Stockholm. Och det finns reklamplatser för er om ni vill göra reklam.
Backa folkets hus finns ju