• lyckans lycka

festlokal hisingen!

någon som har tips på festlokal på hisingen?

• Svar på tråden festlokal hisingen!
  • Svanboet

Stallet på lindhomen - jag är osäker om det heter så men det är den enda jag kan på rak arm som jag vet ligger på hisingen. Det borde ju finnas tonvis på en så stor ö!

Var liger Stora Holms säteri? Är inte det på hisingen?

• Mammilon

Någon pratade om ett ställe när Lundyby gamla kyrka, men jag fick inte riktigt kläm på var det låg... Diskuterades i en anna tråd som jag tappat bort.

• Bridemma

Lundby hembygdsgård kanske det var? Ska tydligen vara en billig och trevlig lokal, men jag ahr inte varit där själv.

Däremot har jag varit på Stalletm som aftonstjärnan (tor jag det var) hyr ut. Ligger vid gamla Lindholmen, och är jättemysig! bra personal som är ansvarig, lätt att ha att göra med!

Dessutom finns ju Zenithgården, i torsland/björlanda, en klubblokal man kan hyra. Vet dock inget mer om denna.

Sedan finns Hjuviks båtklubb, vilekt är en sjysst lokal med alla bekvämligheter i köket. Ligger vid färjeläget lilla Varholmen. Kostar inte tokmycket, kanske 7000 för en helg (tror jag).

• lyckans lycka

någon som vet hur man får tag på lundby hembygdsgård?

• justagirl

Jo, stora holm ligger på hisning, tuve närmare bestämt =)

• gbg mackan

Tullinge ligger väl inte på Hisingen!!! Du får nog läsa lite geografi först innan du postar dina inlägg hisingen ligger i Göteborg och inte i Stockholm. Och det finns reklamplatser för er om ni vill göra reklam.

• rottizz1

Backa folkets hus finns ju

• lecaroline
    Mammilon skrev 2009-08-05 11:07:53 följande:
    Någon pratade om ett ställe när Lundyby gamla kyrka, men jag fick inte riktigt kläm på var det låg... Diskuterades i en anna tråd som jag tappat bort.
    Det ligger ett kvarter från kyrkan mot volvo det är slutet av gatan och en stoooor parkering
  • lecaroline
    Alfredo skrev 2009-10-18 01:10:48 följande:
    HejVi är en ny öppnade lokal, vi äger ett catering företag och en stor lokal lokalen, lokalen köket byggdes i 2001, med glasad väggar mot skogen. vi finns på 1 min med bil från tullinge station/centrum. just nu har vi special erbjudande och mycket bra priser. ni kan hyr lokalen själv, och vi kan hjälpa er med mat , drycka och service & städning.musik inläggning, en stor skärm/tv/ med internet koppling finns i lokalen.ni kan hyr lokalen för 5000 kr eller kan bli gratis om ni beställa mat från oss.( beror om mat och drycka som ni ska betälla, och hur många är ni).ni kan titta på bilder som vi har tll lokalen påwww.restaurangalfredo.se/21648949ni är välkomen att besöka oss och höra o se vad vi kan erbjuda er.mvhrestaurang alfredo073 919 59 21.
    denna har jag sett i en annan tråd fast då var det inte gbg det handlade om!
    Vad menar du??
    Sedan får man inte göra reklam för egen vinning skull. Då får man varning och sedan avstängd...
Svar på tråden festlokal hisingen!