• Hestia

Pierca naveln när man har stor mage?

Hej!
    Jag har ett tag funderat på att pierca naveln, tycker det är så fint när man har en liten glittig diamant i naveln. Dock har jag ju bara sett det på smala tjejer.

Handen på hjärtat, vad skulle ni tänkt om ni hade sett en överviktig tjej med piercing i naveln? (Som ser ganska normal ut annars)

• Svar på tråden Pierca naveln när man har stor mage?
  • Gift Anna

Hej!

Jag hade inte reagerat något särkilt,kanske mest för att jag själv inte har någon"superplatt"mage,samt att de enda tjejer jag sett med piercade navlar varit smala.

Lycka till!

Anna

• marian

Hej Hestia!
    Jag har ju sett lite bilder på dig och du är väl lite smalare än vad jag är... Och jag har en navelpiercing som jag älskar! Jag har aldrig fått några negativa kommentarer, bara positiva -- och jag tycker själv att den är väldigt fin på mig.

Ett tips dock: om du bestämmer dig för att göra det, börja med en stav och inte en ring. Jag fick göra om min därför att den läkte snett eftersom ringen "vek sig" åt sidan när jag sitter ner. Det gör inte staven. Kör på, och var stolt över din mage!

(pärlan i min stav är blå -- så det problemet är löst. :D)

• Kaiza

Jag skulle så gärna vilja ha piercing i naveln det är så fint, men jag har en bullmage så jag har lixom tänkt att "när jag blir smal så" Jag bryr mig egentligen inte om hur andra har det så jag tycker att du ska göra det om du vill o vågar!
    Tufft!

Svar på tråden Pierca naveln när man har stor mage?