• Chappe­n
    Äldre 3 Aug 13:39
    11608 visningar
    11 svar
    11
    11608

    Ngn som gift sig på Köpmansmagasinet Smygehuk

    Ngn som har haft sitt bröllop på Köpmansmagasinet i SMygehuk och vet hur breda deras bord är, hade tänkt sätta ihop två bord så att man kan sitta 8 personer per bord, behöver lite tips tack på förhand

  • Svar på tråden Ngn som gift sig på Köpmansmagasinet Smygehuk
  • Marial­ia
    Äldre 21 Sep 20:33
    #1

    Har också lite funderingar kring deras lokal. Vet du om det finns tillgång till kök där?

  • Chappe­n
    Äldre 21 Sep 21:32
    #2

    Det finns kök där Ska gifta oss där i helgen, det é så fint där.

  • Marial­ia
    Äldre 23 Sep 12:11
    #3

    Så roligt! Grattis! Har du nån mer info kring lokalen du har lust att dela med dig? Har sökt lite överallt, men finns inte så mycket att hitta.

  • Chappe­n
    Äldre 30 Sep 21:16
    #4

    Hejsan jag har massor av info vad vill du veta, skicka mig din mailadress så ska du få all hjälp och info jag har Sorry det dragit ut på tiden men jag gifte mig i helgen så det har varit lite annat fokus för tillfälligt :)

  • Marial­ia
    Äldre 2 Oct 21:57
    #5

    ingen fara! Förstår att du haft lite annat o tänka på :p

  • Marial­ia
    Äldre 10 Oct 23:57
    #6

    ...men nu e jag ju så nyfiken på lokalen att jag håller på att spricka! Mailade dem för ca 1 v sen, men inte fått något svar än. Har du tid o möjlighet att maila över lite info? Har inboxat dig min mailadress. Har jag för mig iaf att jag gjort :)

  • Chappe­n
    Äldre 12 Oct 14:30
    #7

    Hejsan på dej Nääää jag har inte fått din mailadress Kan inte hitta den iallafall, så maila mig på hjacobsson@hotmail.com så ska du få all info jag har. Den é så fiiiiin lokalen jag kan maila lite foto till dig hej så länge

  • Fialis­an
    Äldre 12 Oct 23:27
    #8

    Hejsan! Vi ar ocksa spekulanter pa kopmansmagasinet och skulle mer an garna ta emot lite information om stallet, vilken catering ni anvande etc. Chappen, jag skickar dig ett mail sa kanske du kan hjalpa mig pa traven lite nar tid ges. Tackar pa forhand!

  • Äldre 8 Apr 13:35
    #10

    Hej,

    Vi är intresserade av att ha vår bröllopsfest på Köpmansmagasinet sommaren 2018, är det någon som har kontaktuppgifter till uthyrarna? Har letat febrilt på nätet, men hittar ingen att kontakta. Om någon annan har haft sitt bröllop där får ni gärna dela med er om era erfarenheter av lokalen, cateringfirmor och bonden i närhet. Tacksam för alla tips!

  • Äldre 8 Apr 17:05
    #11

    Hej, vi har gift oss på köpmansmagasinet i Smyge, fantastisk fin lokal (om man bortser köket man ser in i, toaletterna, entréer och baren- detta hade kunnat få sig en uppfräschning!) man kontaktar kommunen, så får man nr till tanten som äger lokalen. Hon hyr endast ut på sen vår och tidig höst. När vi gifte oss där var kostnaden för lokalen 10 000kr och då ingår inget, det finns klappbord och klappstolar som man kan låna, men köket har inte ens en sked, även kaffekokare får ni ta med själva. Ett tips om ni vill gifta er i Smyge är den nya festlokalen Helmerslund, som är ett omgjort gammal stall med åkrar runt omkring och havet i horisonten , där ingår allt man kan tänkas behöva till en bröllopsdukning, mat och dryck står man för själv. www.helmerslund.se

    Lycka till!! :)

Svar på tråden Ngn som gift sig på Köpmansmagasinet Smygehuk