Var har ni köpt ert papper?
Var och vad för slags papper har ni köpt till era trycksaker, ni som tillverkar inbjudningskort, vigselprogram osv själva?
Var och vad för slags papper har ni köpt till era trycksaker, ni som tillverkar inbjudningskort, vigselprogram osv själva?
Panduro Hobby har ett stort utbud av papper och tillbehör för egen korttillverkning.
Gick till en tapetaffär och köpte en tapet! Blir omslag till festhäfte samt inbjudningskort (kanske kanske tackkort också om det räcker). Vigselprogrammet kommer jag bara köpa lite finare vitt papper i vanlig bokhandel.
Matton, har mycket att välja mellan.
Kreatima sveavägen och Nk (rea på papper såld per 100g)
Kort= skyltkartong i vit A4 klippt till A5 och sedan vikade till A6 kort. Siden band från NK
bild i galleriet
Skapa hobby
Panduro och Keratima i Stockholm. Bild finns i mitt galleri.
Lika här. panduro och kreatima
Jag köpte på In-Ex i Göteborg. Bra utbud på papper och mycket konstnärsmaterial såsom roliga pennor mm.
Jag har svart hobbykartong från Clas Ohlson. Kommer i ett paket med A4, A5 och A6.
In-Ex i Göteborg är jättebra och billigare än panduro.
Till våra inbjudningar så köpte vi pappret på Panduro...
Jag köpte på NK. Kom motsägningsfullt billigast undan där än om jag skulle köpt på Panduro t.ex. De har kanonpapper!
Jag köpte det mesta av pappret på Arkivet i Göteborg, inte riktigt lika mycket på In-Ex och väldigt lite på Panduro. Servicen på de första två ställena är suverän och priset mycket bättre än på Panduro.
Jag var och handlade kort m.m. idag på IN-EX och en del på Panduro.Ska göra om några prover blev lite annat än jag planerat innan , man får alltid nya ideer när man kollar nån annanstans. Hade bara varit på Panduro innan . Ska bli kul . .
Panduro och bokia.