• knutta­n84
    Äldre 29 Jul 21:41
    2097 visningar
    5 svar
    5
    2097

    19/6-2010

    Gifta sig samma dag som kronprinsessan =) 19/6-2010....Någon mer??

  • Svar på tråden 19/6-2010
  • fallon­86
    Äldre 7 Aug 09:15
    #1

    hej vi sa också gifta oss då mvh frida

  • Tinndr­a
    Äldre 8 Aug 11:52
    #2

    Samma här, men tänkte inte på de när vi satte vårat datum, tog de för att de passade oss bäst =)

  • Stippa
    Äldre 12 Aug 22:01
    #3

    vi ska gifta oss detta datum i tyska kyrkan inne i gamla stan visste inte om att dom skulle det förrens fi fick höra det av andra :) har tagit detta för att vi förlovade oss den 19 juni i år och bestämde oss för att gifta oss ett år efter :)

  • Lina o Peter
    Äldre 22 Aug 10:03
    #4

    Vi med! Tänkte inte heller på det när vi satte datum, var det som passade oss bäst! :) Det är även min födelsedag, fyller 27 då! :)

    Hur går det i planeringen för alla då? Vi har bokat kyrka och hotellnatt, ska kika på en festlokal i veckan och har dragit upp planerna i stort. Jag är mammaledig till årsskiftet, så det är lite surt att ha tid att göra allt nu när det är "för tidigt", och sen lär man ha fullt upp med jobb istället.. :P Men men, jag tar tillfället i akt och leker i Word med festhäften och inbjudningar. :)

  • knutta­n84
    Äldre 1 Sep 23:04
    #5

    Nä vi planerade denna datumen innan vi visste att dom skulle gifta sig så =) men men....
    Lina o Peter: Vi har bokat festlokalen och kyrkan....även börjat pilla me inbjudningskorten, annars e d ganska lungt just nu! Väntar till efter jul, då kan man börja planera på allvar =)

Svar på tråden 19/6-2010