• moule

Fotograf Karin Froom

Hej
    Jag har hittat en fotograf som jag tycker verkar jätteduktig, älskar hennes bilder. Har nu bokat in en Secret Box fotografering ooch undrar bara vad ni tycker? Någon som fotograferats av Karin förut?
    Var hon duktig & trevlig?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Fotograf Karin Froom
  • Hemlig2009

Hon är otroligt gullig, lugn och sansad. Såpass cool att man tror knappt det är sant när man ser bilderna sen! Hon fotade vår bröllopsdag (dock inte porträtt) och sedan gjorde vi en Trash the dress. Du ser flera av bilderna i mitt galleri.

• moule

Hej
    Vad roligt att just du svarade, det var dina bilder som gjorde att jag valde att kontakta Karin från början! Tack för det!

• Hemlig2009

Vad roligt! Jag kommer definitivt göra Karin till vår familjefotograf när den dagen kommer.

Som sagt, hela fotograferingen är så odramatisk att bilderna blir en chock. Vi frös, det regnade och vårt humör dalade på TTD:n, men det syns inte ens på bilderna.

• SandyT

Super duktig är hon...hon tog våra porträtt bilder, fotograferade vigseln samt festen...SUPER DUKTIG!!!

• Snuttis2

hej karin är en av mina närmsta vänner :) vad kul att det finns fler nöjda kunder här...hon kommer sköta vår bröllops fotografering..och jag har gjort min secret box hos henne..resultatet blev Fantastiskt...så jag rek..henne så klart !!!

• skål

Vi ska ha Karin med oss under största delen av vår bröllopsdag.Kontakten med henne har varit jättebra. Har fått ett himla bra intryck. Ser fram emot att just hon ska föreviga vår dag.

• moule

Hej igen!
    Nu har jag gjort det! Haft min Seakret Box fotografering med Karin Froom. Vilken supertjej! Jättetrevlig, lättsam och så tog hon jättefina bilder.

Kan verkligen rekommendera henne till alla brudar i Skåne/Halmstadtrakten.

• halmstadbruden 2

Har hon nån hemsida?

• annapytt

Jag har varit i kontakt med henne och hon sa då att hemsidan skulle vara uppe nästa vecka.

• moule

du kan hitta henne på www.konstbyk.se, men jag tror det kommer en ny, för denna är inte inriktad på bröllopsfoto.

• MarianneL

Ja hennes nya sida är www.karinfroom.se
    Hon tog våra bilder också, och nu finns det några från vårat bröllop på henens hemsida.
    Ni kan även titta i mitt galleri om ni vill se flera av de bilder hon tog av oss

• annapytt

Underbara bilder verkligen!

Svar på tråden Fotograf Karin Froom