• lojeli

2 veckor kvar - var hittar jag skor??!

Tog fram mina brudskor för att "gå in" dem och upptäckte till min fasa att de inte alls satt bra! Att jag inte upptäckt det tidigare kan jag inte förstå för de gör verkligen ont!!!

Var hittar jag nu, i elfte timmen, ett par snygga, ganska höga, vita skor till bra pris? De behöver ärligt talat inte vara jättevackra eftersom jag har lång klänning...

• Svar på tråden 2 veckor kvar - var hittar jag skor??!
  • lojeli

Tack! Brands har jag kollat på, men vågar man beställa skor på nätet när det är så kort tid kvar... Vet du hur storlekerna är?

• Fjällbruttan

Jag beställde på brandos,storlekarna var bra, skorna fina
    MEN det tog 7 veckor att få dem!
    Så segt med massor av mail då de inte svarade i telefon och inte heller på mail förrän jag vart riktigt otrevlig...
    De skyllde på posten, men de var inte skickade därifrån...

• lojeli

Tack för info, Fjällbruttan! Då vågar jag inte chansa på dem. Pernillas brudbutik verkar bra, Frulle! Tack!

• Frulle

Ja den är sjukt bra. Jag köpte mina brudskor hos henne. Jag får LÄTT skavsår men jag kade skorna HELA dagen och hade inte det minsta ont. Mycket bra kvalitét.

lojeli skrev 2009-07-28 19:34:29 följande:
    Tack för info, Fjällbruttan! Då vågar jag inte chansa på dem. Pernillas brudbutik verkar bra, Frulle! Tack!
  • ToastmasterMarie

Jag handlade på brandos tog 3 dagar sedan hade jag skorna hemma så det beror nog på om de har de i lager eller inte.

Har för mig att man får upp lagerstatus innan man bekräftade köp. Skorna passade perfekt och håller just nu på att börja gå in dem.

• lottis77

Jag handlade också på Brandos och är helnöjd. Skorna kom jättesnabbt, var billigare än i brudaffärerna som jag varit på samt satt riktigt bra.

Ett tips för att inte få ont i fötterna är att köpa små "gelékuddar" som man fäster i skorna samt på hälarna. Det fungerade hur bra som helst!! Kände inte av fötterna på hela dagen och kvällen... Jag köpte mina på Jerns. Scholl tror jag också har bra.

• Fjällbruttan

Jag köpte på brandos just för att de skulle vara snabba, och som sagt, skorna var det absolut inget fel på , och de fanns i lager, men de hade missat att få iväg paketet.

Svar på tråden 2 veckor kvar - var hittar jag skor??!