• AnnaochHåkan

HJÄLP! Skor, stockholm

Har beställt melody-skor genom Matildas fest i Sundbyberg, de har gjort fel i beställningen två gånger, och nu hinner det inte rättas till. Således måste jag jaga rätt på ett par skor i Stockholm nu på måndag. Var ska jag leta? Jag har ingen bra koll på var det finns bröllopsbutiker med skor, någon annan som har koll? Snälla tipsa mig!

Jag har krångla fötter, och därför hade jag måttbeställt skor, så surt att de klantade till det, och två gånger dessutom!!

• Svar på tråden HJÄLP! Skor, stockholm
  • December 2009

Jag köpte mina på bröllopsbutiken i sthlm

Jag har stora höga breda ankfötter och de hade specialskor

• Åsa Erika

vad har du för storlek och vad krånglar med dina fötter?

• AnnaochHåkan

Jag har storlek 36 på bredden, och 35 på längden, och oftast går det inte att lägga i tillräckligt mycket bak i hälen för att de ska bli lagom.

• Pärlan2009

Ett tips är Kingsizeskor.se De har skor för både stora och små fötter. Kolla in internetsidan så får du ett litet hum om vad som finns. Hittar du ngt intressant, skriv upp beställningsnumret för allt finns inte framme i butiken.

Butiken ligger på Tegnergatan.

Lycka till!

• Pärlan2009

Äsch, de har ju stängt på måndagar så det blev ingen hjälp alls!

I Södertälje finns en brudbutik som också har skor i både mindre och större storlekar, Princessa heter den butiken. Du kan ju i alla fall ringa och fråga om de har din storlek inne.

• Bride in the city

Jobbigt. Har själv stl 35 men brukar greja motsvarande 35 i bredd också. Har själv trassel med skorna jag beställt, sådant är inte kul när tidsmarginalerna krymper.

Angela C på Humlegårdsgatan har små storlekar. Jerns på Drottninggatan har en del i 35. Det finns en second-handbutik på Hagagatan med stort utbud, vet dock inte om de har sommaröppet.

(På nätet finns la redoute som har skor i stl 35 samt www.duoboots.se., men det är prova du behöver förstår jag.I)

Skor i stl 35 som finns i lager hos Pernillas brudbutik;
    www.pernillasbrudbutik.se/butik/index.php

Du kan ju försöka få kontakt, hon finns i Årsta.

• Åsa Erika

Kan du inte lästa ut skorna hos en skomakare då? (lästa ut dvs göra dom bredare) Jag brukar få göra det ibland. Bäst resultt är det förståss om skorna är av läder men testa!

Svar på tråden HJÄLP! Skor, stockholm