bröllopstårta i halmstad
Är det någon som vet någon som gör fina bröllopstårtor till en hyfsad peng i halmstadtrakten. hjälp!!!
Är det någon som vet någon som gör fina bröllopstårtor till en hyfsad peng i halmstadtrakten. hjälp!!!
Dreamcakes i Laholm gör bröllopstårtor.
Vi ska beställa vår därifrån. Man kan välja olika sorters bottnar, fyllningar och annat mums. Storleken väljer man själv.
Priset ligger mellan 50-60 kr/bit.
Börjes i Harplinge har vi beställt av.
Min toastmadame som var med har bra koll då hennes pappa är konditor och hon sa att det kändes tryggt och seriöst.
Kostar 39kr/pers
Annars är ett bra ekonomiskt tips Östras princesstårta med vit marsipan. Vi ska dekorera den med sidenband, riktiga blommor och silverkulor för att matcha vårt tema. Vi betalar 1300kr för 80 bitar vilket blir ungefår 16 kr biten.
Tack för tipsen ska kolla upp dem
Vi beställde från Tårtdesign. Vi ville ha något annat än just princesstårta.
http://www.tartdesign.se/
Vi betalade 48 kr/bit och bild finns nog i mitt galleri.
Tårtdesign är melllan lokaler just nu och tar inte emot några beställningar står det på deras hemsida.
Har en kompis som gifte sig i maj som beställde från dom och hade sedan tidigare bara bra erfarenheter från tårtdesign men denna gången höll hon på att bli tokig. Eftersom dom inte har lokal fick hon ringa till den ena tjejens mobil, hon svarade inte varken på telefon eller mail och min kompis fick inte besked om deras tårta. Hon fick ringa i en veckas tid innan dom återkopplade...sen var det problem med leveransen och tårtan var inte så som dom hade kommit överens om. Min kompis tyckte att hon blev väldigt dåligt behandlad men hon sa samtidigt att något måste ha hänt med tjejen som drev företaget för hon var inte alls som vid tidigare tillfällen då hon beställt av dom.
Så jag skulle INTE beställa från dom med den erfarenheten.
Vi gifta oss också i maj och kontakten och leveransen var felfri från Tårtdesign. Tårtan såg exakt ut som vi hade kommit överens om så vi är jättenöjda.
www.sockerdrommen.se
I Oskarström
Vi har också beställt från Sockerdrömmen i Oskarström. 50 kr biten. Otroligt trevlig och serviceminded tjej som driver det. Nu har vi ju inte bröllopet varit än men vi har höga förhoppningar på tårtan!