• Scannie

    Är det någon som kan flytande italienska??

    Är det någon här som kan flytande italienska?
    För ca 10 (!!!) år sedan träffade jag en italiensk man när jag var ute. Vi var båda singlar och hade en romantisk kväll /natt. Vi hade INTE sex. Då han bodde i italien och jag i sverige höll vi inte kontakten men den kvällen minns jag som något speciellt även om den var oskyldig.
    Nu har jag hittat (och fått kontakt med!) honom på Facebook.
    Ser att han skrivit en massa om det på sin sida. Jag kan ingen italienska men är så klart nyfiken på att läsa vad det står samt vad folk skrivit i sina inlägg. Är det någon som har lust att hjälpa mig? Det är inte jättemycket text, ca 1½ A4-sida med många radavstånd.
    HJÄÄÄÄLP!!!

  • Svar på tråden Är det någon som kan flytande italienska??
  • Divina73

    Det finns översättningsverktyg på nätet typ babbelfish eller vad den heter kolla det!

  • Scannie

    Har sökt på det men får inget sammanhang.. dvs bara konstiga kombinationer... men tack för tipset!!

  • Jemima

    jag kan lite italienska (och flytande franska) så jag kanske kan hjälpa dig att uttyda en del om du vill.

  • inan

    Hej.
    Är det någon som kan please hjälpa mig översätta ett brev från svenska till Italienska. Jag har provat babelfish och google translate. Blir inget bra!

    Pm mig om någon kan och har lust att hjälpa mig. Tack på förhand!
     

Svar på tråden Är det någon som kan flytande italienska??