• När2blir1

    Män se hit!! Morgongåva!!

    Hej!!
    Är desperat behöv av hjälp av er män som ska gifta er.. vad önskar ni er i morgongåva.. har så svårt att hitta något till min blivande man. Ska gifta mig den 8 augusti och börjar känna mig stressad..

    Snälla hjälp mig!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-22 18:37
    Glömde skriva innan att vi bor på Tjörn så Göteborg är närmaste storstaden för oss.

  • Svar på tråden Män se hit!! Morgongåva!!
  • AnCo

    Jag skulle gärna vilja ha en Secret Box av min w2b. Har ingen aning om vad hon planerar.

    Vi gifter oss oxo den 8:e och jag börjar få panik vad jag ska ge min w2b. Vad vill tjejer ha??

  • nohlin

    Eftersom men ska få morgongåvan dagen efter bröllopet så är nog en upplevelse ingen dum idé. Det finns ju risk att man fått många presenter tillsammans med sin nyblivna maka dagen innan.

    Men en upplevelse som gör att man får lite lugn och ro är nog inte alls fel efter all uppståndelse under bröllopsdagen.

    /nohlin

  • Zeraphia

    Jag har köpt ett halsband på älskadebarn (.se eller .com) med två klassiska silverstavar. På den ena staven står det mitt namn graverat och på den andra står datumet då vi gifter oss

  • Kathiz å Kimmo

    det är älskadebarn.se, känner henne och smyckena är såååå fina!!!!
    Dessutom är hon toppentrevlig och går absolut att lita på!!!

  • December 2009

    Min karl får ett silverarmband i pansarlänk(?) med platta där jag graverat datumet och klockslaget vi träffades första gången. Han hävdar att han föll för mig samma sekund han såg mig Så han int eglömmer när det var

  • Sundance

    Snacka med hans kompisar. Måste erkänna att de har bättre koll än jag på vad han skulle uppskatta. Lutar just nu åt en wiskeyprovning, köra lamborgini, fotbollsresa för två eller biljetter till Linkin Park om de bara kan bestämma sig för att komma till Sverige eller Köpenhamn snart.

  • Birana

    Vi hade en sexhomeparty och då fick jag ide om morgongåva! Det finns otroligt många roliga leksaker för mannen och finns en hel del roligt som används för båda (samtidigt) det är ju fantastiskt!

  • mariekba

    hej, min man fick en secret box och han tittar i den nästan varje kväll och sa att det var det bästa han hade fått! lycka till

Svar på tråden Män se hit!! Morgongåva!!