• Fru Hilton

25 Juli 2009!

Vi ska gifta oss nu Lördag den 25 juli i Östra Ryds Kyrka som ligger utåt Vaxholm.

Tänkte se vilka fler som ska gifta sig samma dag? :)

• Svar på tråden 25 Juli 2009!
  • Fru Hilton

Åh Grattis 090725 ;)
    nervös??

• 090725

Tack detsamma!

Njao lite, men det lär komma. Min m2b är hur cool som helst.

Du då?

• jessiii

jag gifter också mej samma dag:) nervöst som bara den o mycket som ska fixas dem sista dagarna.

• Tess80

Japp, här har ni en brud till som gifter sig den 25:e juli hi hi!

Börjar också känna nervositeten krypa fram nu he he. Men det mesta är nu fixat. Idag var jag iväg och köpte i stort sett det sista, vilket var skjorta och slips till mannen och sedan ett par skor till mig och sonen =)

Fixade även med floristen idag och fick ett bra pris på blommorna, så som min brudbukett, näbb blommorna, min blivande mans blomma och blommor till bordsdekorationen. Allt för ca 700:- Jippi!!!

• fru x

Jag gifter mig också i morgon. Dock känner jag mig lite uppgiven, mannen har gått och fått ryggskott!! .

Han har jätteont, kan knappt röra sig och proppar i sig starka värktabletter. det är verkligen synd om honom. Så typiskt att det händer nu.

Det som känns skönt ändå är att vi har en liten enkel vigsel med bara familjen i trädgården. Ja vi får väl se hur det slutar.

• 20090725

här e en till, å jag kan inte sova, vaknade för en timma sedan... hade ju inte ställt kl förren 9.15

får nyckeln till lokalen kl 11 idag så då skall det börjas dekoreras för fullt, tur att jag har min helt underbara syster med mig som hjälåer mig med allt jag vill!

gubben å toastmastern får köra skytte trafik hela dagen, för han vill inte lägga sig i dukningen...

har varit helt klar mad allt sedan i onsdags kväll, så igår hade jag jätte tråkigt... satt bara å beklagade mig att jag inte hade något att göra... men tiden gick ju ändå...

ni andra då? e ni stressade??

• Chersmin

Vi gifter oss på måndag, kunde inte heller sova....

Har allt under kontroll....tror jag, e klar med det mesta utom lite städning, ska ha middagen hemma. Sen är det sånt som inte kan göras förrän dagen innan eller på fm samma dag, med maten.

Hoppas på sol...vi hade planerat utomhusvigsel först, men ändrat till kyrka....vill ändå ha sol för fotograferingen.

Lycka till alla ni andra.

• 090725

Hoppas mannen din kryar på sig! Det var ju inte det roligaste, men typiskt. Dottern våran är lite krasslig och småfebrig - så klart nu, har ju varit förkyld en vecka och snorat men igår börjat klaga på ont i örat, småvarm och gnällig...typiskt! Men hon orkar nog ändpå.

Jag är inte nervös än, men det kommer nog i morgon. Är mer stressad ist...

fru x skrev 2009-07-24 06:58:32 följande:

Jag gifter mig också i morgon. Dock känner jag mig lite uppgiven, mannen har gått och fått ryggskott!! .Han har jätteont, kan knappt röra sig och proppar i sig starka värktabletter. det är verkligen synd om honom. Så typiskt att det händer nu.Det som känns skönt ändå är att vi har en liten enkel vigsel med bara familjen i trädgården. Ja vi får väl se hur det slutar.
  • 20090725

phuuu... nu e jag hemma efter en heldag i lokalen man guuuud va fint det blev! e riktigt nöjd å jag kan släppa ALLT till alla underbara själar som hjälper oss imorgon!

fick se min bukett idag oxå, eller början till den iallafall... å den kommer bli såååå fin... å tärn å näbb buketterna oxå....

jag e så lycklig!!!!!

• 20090725

mmmm.... nu skall gubben vaxa benen på mig, med stripes...
    e för mesig för att göra det själv....hehe...

ett glas vin å ett bad lugnade nerverna litee ...

• 20090725

LYCKA TILL NU TJEJER!!!

nu skall jag snart åka ner till frisören!!!

fick ett underbart guldarmband av min man (om några timmar)
    fick det idag om jag ville ha det under dagen!!

åhhh... vad jag älskar honom

• Tess80

Åh nu har jag lagt in lite bilder från våran bröllopsdag! Det är så otroligt roligt att ha fått dom!! Man sitter och tittar o tittar hela tiden ju ha ha ha!

Hur känns det annars för er nu då, nyblivna fruar hi hi?

• 090725

Jag har lagt in en bild på oss från bröllopet!

Gu vad fina ni är tjejer! Det känna bara bra att vara fru, om än aningen konstigt att kalla mannen för make och inte sambo längre *I lovet it*

Svar på tråden 25 Juli 2009!