• Jen09
    Äldre 20 Jul 11:17
    1787 visningar
    5 svar
    5
    1787

    Underkjol och väska i göteborg?

    Jag letar efter:
    1. En lång underkjol. Den behöver inte ha volym utan ska mest släta ut lite - klänningen är i tunt tyg och jag har "hålla-in-byxor" under och kanten längst ner syns lite...
    2. En väska i ivory. Gärna handledsväska.
    Jag bor i Göteborg och hinner inte beställa på nätet då jag gifter mig 1 augusti...
    Jättetacksam för hjälp!

  • Svar på tråden Underkjol och väska i göteborg?
  • Alvs
    Äldre 20 Jul 11:21
    #1

    Jag såg att Rehmans vid Järntorget har rea nu. Har du kollat där? Ska själv dit och titta på skor tänkte jag.

  • 200907­25
    Äldre 20 Jul 11:34
    #2

    jag har en handledsväska vet dock inte om det e ivory, men jag bor i göteborg, så om du vill kan jag skicka ett kort på den... underkjol finns oxå! den e dock hos min mamma så jag kan inte ta kort på den.

    jag skall andvända det på lördag, men sen får du gärna köpa om du vill eller låna...

  • 200907­25
    Äldre 20 Jul 11:35
    #3

    är det bilden på klänningen du har i gelleriet??
    isåfall passar nog inte min underkjol till den...

  • Jen09
    Äldre 20 Jul 11:43
    #4

    Nej, har inte kollat på Rehmans. Kanske har de väska där. Underkjol tänkte jag nog försöka hitta i en vanlig affär men jag vet inte var de har långa.

    20090725: ja det är den klänningen. Synd att du inte tror underkjolen passar. Är det en vid med ring längst ner?

  • 200907­25
    Äldre 20 Jul 12:12
    #5

    nu finns bild i galleriet på väskan

    den e med tre ringar från början, men jag har tagit ur två av dem, å andvänder bara den längst ner... man kan göra ringarna mindre om man vill och klippa av tyll lagret som är över...
    om du vill så kommer den finnas här nästa vecka, måndag å tisdag om du inte hittat någon får du gärna komma å titta på den...

Svar på tråden Underkjol och väska i göteborg?