• DarkBr­ideInW­hite
    Äldre 18 Jul 23:06
    2597 visningar
    3 svar
    3
    2597

    Hur överraska brudgummen?

    Om exakt en vecka är det min tur att stå brud! Funderar nu på vad jag ska göra för speciellt för min älskade på bröllopsdagen... Har varit inne på att hålla tal för honom, men vet inte om jag kommer få ändan ur vagnen och verkligen få ihop ett tal...funderade på skicka telegram till honom som toastmastern får läsa upp under middagen, men det är jag inte heller helt 100 säker på att jag vill...så nu funderar jag på att lägga någon liten gåva, dikt, present på hans plats vid middagsbordet. Då kommer han se den först när vi anländer till våra middagsplatser... Behöver tips på vad man kan ge, skriva, etc...

  • Svar på tråden Hur överraska brudgummen?
  • wiicky
    Äldre 18 Jul 23:08
    #1

    Jag hade tänkt låta solisten sjunga en visa som jag skrivit till honom och som jag själv har framfört vid flera tillfällen. Jag skulle inte klara av det själv nämligen. Under vigseln alltså, fast han vet inte om det. Får underrätta prästen dock.

  • DarkBr­ideInW­hite
    Äldre 18 Jul 23:12
    #2

    Har redan valt ut en sång som ska framföras till honom under vigseln, han har gjort samma sak åt mig. Men ingen av oss vet vilken sång den andre valt. Behöver därför något annat att överraska honom med...

  • Äldre 23 Jul 14:31
    #4

    Jag ska sjunga "i'm gonna get ya'" med Shania Twain när det är dax för festen att liksom braka loss.

Svar på tråden Hur överraska brudgummen?