• augustidröm

Här sitter jag...

och sambon är på svensexa! Kul för HONOM då
    Själv önskar jag att de var jag som var på möhippa.
    Barnen somnade tidigt och jag har spenderat de senaste två timmarna framför tv:n eller HÄR.
    Så typiskt mig.
    Jag kunde ju fixat och spaat mig själv...men icke.
    Jag kunde gjort mera bröllopsplanering. men nä hua vad jobbigt.
    Eller kunde jag fått vara på min möhippa.
    Nej jag är inte avis jag unnar honom hans svensexa...jag har bara tråkigt!

Någon annan som längtar efter att bli hippad?

• Svar på tråden Här sitter jag...
  • puppis

Jag blev aldrig det, vilket känns tråkigt... Hoppas du blir det, om det är det du vill!!

• augustidröm

ah varför? ville du inte eller ordnade ingen de?

puppis skrev 2009-07-18 21:41:56 följande:
    Jag blev aldrig det, vilket känns tråkigt... Hoppas du blir det, om det är det du vill!!
  • lindab87

Min gubbe är också på svensexa har varit det sedan 9 imorse och kommer inte hem fören 21.30 imorn kväll, så ringde jag till en av hans vänner nu och fråga om jag kunde få säga god natt till ha en snabbis men nehe det fick man inte för han var upptagen och det kan jag förstå men nu sitter jag här och surar lite för mig själv för jag skulle tydligen inte få prata med honom fören imorn !
    Vet att det inte är något att sura över men ville bara höra hans röst och höra honom säga att han hade det bra men men !

• puppis

Ingen ordnade något... Har inte så stort umgänge men trodde nog att min bästis skulle ordna något. Men men, nu vet jag var jag har henne i alla fall!

• augustidröm

ooj så länge?
    de hämtade honom halv åtta i morse...och han skulle inte komma hem förrän tidigast 03 inatt. men jag har dock fått prata med honom. Inte för att jag ville utan vår son var helt fördärvad när inte pappa skulle vara hemma och söva honom.Så pappa fick sjung vaggvisa via tfn ikvälll!

lindab87 skrev 2009-07-18 21:56:29 följande:
    Min gubbe är också på svensexa har varit det sedan 9 imorse och kommer inte hem fören 21.30 imorn kväll, så ringde jag till en av hans vänner nu och fråga om jag kunde få säga god natt till ha en snabbis men nehe det fick man inte för han var upptagen och det kan jag förstå men nu sitter jag här och surar lite för mig själv för jag skulle tydligen inte få prata med honom fören imorn ! Vet att det inte är något att sura över men ville bara höra hans röst och höra honom säga att han hade det bra men men !
  • lindab87

Jaa, jag vet att det är jätte länge skit jobbigt :p Men han är på kryssning ! Men som sagt jag skulle vilja prata med honom såå jag ska kunna sova :S Har sagt god natt till varandra i 4 års tid utan undantag :S Såå det känns lite konstigt !

• augustidröm

Vad tråkigt.
    Jag trodde faktiskt inte de var någon som skulle fixa för mig heller ...jag har inte så många nära vänner.Men en syster som jag vet fixar och donar och min bästa vän då.Men en dag damp det ner ett brev i brevlådan med utklippta bokstäver.Där det stod att jag skulle packa följade ting:
    bikini
    smink
    pass
    fina kläder/skor
    pensel
    plånbok
    tandborste
    ställ vid dörren....
    ska bli spännande.
    Där av min längtan

Men de var ju faktiskt väääldigt märkligt man kan ju iaf ta ut bruden på middag..eller nåt.

puppis skrev 2009-07-18 21:58:31 följande:
    Ingen ordnade något... Har inte så stort umgänge men trodde nog att min bästis skulle ordna något. Men men, nu vet jag var jag har henne i alla fall!
  • augustidröm

vet hur de är vi har knappt sovit ifrån varandra under de senaste 4 åren...kanske totalt 3 nätter...så hade de satt han på kryssning hade jag tyckt de var ganska jobbigt.
    Fast sen är de ju en svensexa så då SKA man ju inte talas vid eller ses...jobbigt men men

lindab87 skrev 2009-07-18 22:12:15 följande:
    Jaa, jag vet att det är jätte länge skit jobbigt :p Men han är på kryssning ! Men som sagt jag skulle vilja prata med honom såå jag ska kunna sova :S Har sagt god natt till varandra i 4 års tid utan undantag :S Såå det känns lite konstigt !
  • lindab87

Haha nee det är klart ! Men när jag va på min möhippa kunde jag inte låta bli att tjuvringa till honom men han får säkert inte ! ;) Jag hoppas bara att han har kul iaf :D Saknar honom gör jag men det är väl bara bra ! :D

• augustidröm

ha ha jag har funderat på det där...hur jag ska kunna smuggla med mig en tfn eller låna någon annans.jag kommer ju vilja ringa hem, men jag vill kolla barnen har en kille på 3,5år och en på 10 månader.så jag lär vara nipprig efter dem....och absolut tro att de kommer gå under och svälta ihjäl utan sin mamma.Ha ha man är ju inte klok.

ja ja man borde gåoch lägga signu...har ju två barn själv imorgon igen. Meeeen de känns så tråkigt att lägga sig.Jag vill ju höra omhans kdag/kväll när han kommer.
    ´Men så lääänge orkar jag ändåaldig vara uppe.

Jag vet du kan spaa de önskar jag att jag gjort och kommit på lite tidigare.

• KochS

Ja min är också iväg men det är ingen vanlig svensexa utan det är mest gamla kompisar som är ute och festar det är bara bestmanen som är men ingen annan har blivit tillfrågad men roligt att han får komma ut på något. Jag hoppas han har roligt för jag fick en ordentilg hippa för några veckor sen.

Jag förstår att du iaf bara vill säga godnatt det kan ju inte skada han skulle säker vilja det också han kanske får tag på en telefon och ringer om en stund.

• enmi

Ah, min är också borta på svensexa ikväll! Jag sitter här helt ensam hemma och ska spendera första natten ensam i våran lägenhet någonsin! Känns lite läskigt, men det är kul att veta att andra har det likadant. :)

Jag fick en mini-hippa idag med min närmaste vän här i min hemstad. Hon tog med mig på lyxbuffé, bjöd på massor av glass och fruktsallad och sen spelade vi Guitar Hero hela kvällen, haha! (Vi är speltjejer båda två och ganska stillsamma av oss, så det var en perfekt kväll)

Men jag önskar så att min blivande kunde ringa nån gång.. Han har inte hört av sig på hela dagen och jag vill inte ringa och störa. Det är hans kväll med kompisarna, jag hoppas att han har det kul. :D

Svar på tråden Här sitter jag...