• Guldie

Inköp av svart kostym - bra pris???

Kostymen vi sambon skulle låna är alldeles för stor nu när han cyklat till o från jobbet hela vår/sommar?!

Vi gifter oss borgligt utomhus m middag efteråt sen iväg till Grekland. Vill inte lägga massor m pengar på en kostym då han troligtvis aldrig använder den igen - Att hyra i vår stad kostade 2300 kr????!!!

Dressman, Kapp Ahl eller var 17 kan jag hitta en kostym till billigaste pris men ändå snygg?????

• Svar på tråden Inköp av svart kostym - bra pris???
  • NooNNoo

Dreassman brukar ha bra priser. Där köpte min m2b sin kostym. Dom har ibland olika % på kostymer. När vi köpte var det 40%.

lycka till!

• Hemlig2009

Köp en kostym tycker jag. Blir ni aldrig bjudna på bröllop, dop? Behöver gå på en begravning?

• Gina83

Vi beställde från Suitopia.com Tror de tar 2.800:- för det billigaste tyget (helt OK) och måttbeställd kostym, inkl. väst. Tror en kostym utan väst kostar 2000:-

Sambons satt helt perfekt, men vi tog det lite bättre tyget, kostade då 3.200:- med väst.

• missnartfru

min kille köpte sin på dressman för 1200kr, han hade köpt den för 5000kr om den kostat det eftersom han förälskade sig i den direkt, så vi hade tur...

• JanetKim

min blivande köpte åxå på dress man för typ 2000 eller om det var 3000 typ 500 för en väst!

Svar på tråden Inköp av svart kostym - bra pris???