Pappersaffär i Malmö??
Vet ni någon bra affär i Malmö med billigt papper till inbjudningar m.m???
Vet ni någon bra affär i Malmö med billigt papper till inbjudningar m.m???
Drewex på slussplan, men jag tror han brukar ha semesterstängt i juli
Tror Matton på Djäknegatan har det största urvalet av fint papper. Panduro har egentligen ganska mycket papper i sin katalog, men i butiken mitt emot Matton har de nästan bara papper styckvis. Det är väl inte lönt med annat när man har en pappersbutik mitt emot. Svanströms och andra "kontorsbutiker" verkar mest ha papper i "vanlig" kvalitet.
Tack Ullis, jag har försökt leta efter den affären, men jag hittade den inte, kan du beskriva var den ligger vore jag väldigt tacksam, hittar den inte heller i gula sidorna.
Tack Katarina II, var inne på matton och tittade häromdagen, mycket fina papper.
Hallo!
Jag köpte material till inbjudningar, festprogram och bordsplaceringarna på Svanströms vid Lilla torg!
Kommer även köpa materialet till tackkorten där!
Lycka till!
Gabbi, om du slår upp Drewex på gulasidorna på internet så kan du välja karta sen, då ser du ungefär var den är. Man måste gå in på en gård, sen finns den till vänster. Oftast, men inte alltid, har han en skylt ute på gatan.
Han har papper från 2kr styck (syrafria, om det intresserar någon)
Om man vill hitta billiga papper kan man kasta ett öga på Timarii som ligger i Caroli City. Personligen tycker jag de har bäst urval på Matton men de har även en hel del på nya stämpelfabriken som ligger på Stora nygatan mittemot Weibulls.