• Söderlundskan

Body butter lr dylikt som luktar tokgott o läänge? =)

Å som inte e alltför dyrt?

Jag brukar inte använda så mycket parfym längre så jag tänkte att till bröllopet så köper jag nåt body butter som luktar gott. Men jag vill ju att doften ska finnas kvar bra länge så den inte försvinner efter en halvtimme. Å helst ska den lukta typ jordgubbs aktigt, eller som godis =)

Har ni nå förslag? Eller tips på nån svagare pefym som kanske luktar länge o som jordgubb lr godis?

Å helst i "normal" prisklass..

• Svar på tråden Body butter lr dylikt som luktar tokgott o läänge? =)
  • shakynose

"Origins" har en kräm som luktar tokgott! Finns på Åhléns City och heter "A Perfect World", i serien finns flera produkter men det är kroppskrämen i burk som doftar så fantastiskt! Prisklassen är väl ganska lyxig, har för mig att den kostade ca 500kr.

Annars är det ett hett tips att skaffa en duschcreme och en bodylotion med samma doft. Om man dessutom tvättar håret med duschcremen så sitter doften länge, lägg till smultrondoftande balsam så är du helsafe. Body shop har väl både dusch och bodybutter med jordgubbsdoft? Förr i tiden hade de även parfym som luktade jordgubbe... Family Fresh har schampo och balsam med smultrondoft. Garanterat humana priser!

• Superälsklingen

jag använder bodyshops duschcreme och bodybutter och det luktar ofta länge efter att jag duschat. dom har många goda dofter bland annat jordgubbe. jag har köpt en med rosdoft som ajg tänkte ha på bröllopsdagen =)

• Moon River

Body Shops Moringa-serie m bla bodybutter luktar underbart och länge. Jag tänker definitivt på en tropisk strand med ljuvliga blommor när jag använder den. Inte direkt jordgubbar men underbar ändå

• passionsblomman

Body shops är både bra och doftar längeI synnerhet om du kör både duschcremen och body butter som sagt. Inget att tveka på.

• Söderlundskan

ahh, jaa, har vart inne o luktat lite på body shops grejer, så jag kör nog på nån av dem då =)

• Humlan66

Om du har ett dollarstore där du bor så kolla om det finns en bodlylotion med Kylie minouge *darling*
    Jag hade turen att hitta en tub där för 40 spänn. Dom finns ju annars på tex kicks för typ 200 kr
    Luktar tok gott

• Söderlundskan

Najs =) Jaa, har dollarstore typ i närheten.. Skulle ju kunna kika där, men jag e ju liite skeptisk mot dollarstore.. Får inte de in de varor som det e nå galet med eftersom de kan vara så billiga?? Eller hur kan de ha de priser de har?

• starfish

mmm bodyshops moringa luktar ljuvligt!!:D

Svar på tråden Body butter lr dylikt som luktar tokgott o läänge? =)