• ladydi42

Fina ställen för bröllopsfotografering i Malmö?

Är det någon som har tips på lite olika fina ställen att fotograferas på i Malmö?
    Var runt lite i Pildammarna och Kungsparken men gräsmattorna var lite skräpiga/trista för riktigt fina bröllopsbilder.

• Svar på tråden Fina ställen för bröllopsfotografering i Malmö?
  • ToastmasterMarie

Alnarpsparken utanför åkarp är jättefin

Nere vid stranden beroende på när ni ska fotograferas, bara det inte är många andra där.

Om ni använder en fotograf har tips på bra platser.

• ToastmasterMarie

Är det inte en park vid Bulltofta bakom ikea som inte är så parkig utan mer naturområde.

• ladydi42

oh tack ska cykla ut på en runda så fort vi får tid och spana lite.
    Knuffar för fler ställen. vi har en kompis som ska fotografera alltså ingen fotograf med smultronställen därför måste vi göra en ordentlig research.....;)

• Silla69

E det en kompis så hade jag åkt till Svaneholmslott o fotat där runt om...

Där har du allt...

Googla så ska du se hur fint där e..

• ladydi42

tackar för de goda tipsen

• shakynose

Graffitiväggen på p-huset anna!

• ladydi42

den var lite oväntad o kreativ...

• shakynose
    ladydi42 skrev 2009-07-13 23:18:54 följande:
    den var lite oväntad o kreativ...
    På Lönngatan finns en ödetomt (bredvid Rocky´s pizzeria) där det gjordes kanonfina målningar för några veckor sedan. Har ni tur så finns de kvar vid fototillfället!

Finns även en ödetomt vid Industrigatan, där var väldigt fint med en massa blommor sist jag cyklade förbi, lite annorlunda det med. Fint med vilda blommor blandat med slitna tegelväggar med graffiti!
  • ladydi42

det låter också jättemysigt ska bli spännande att cykla runt i stan o se, ha vi tur hinner vi med lite olika ställen.

• ladydi42

när vi ska fotograferas menar jag....

Svar på tråden Fina ställen för bröllopsfotografering i Malmö?