• Blivandefrueriksson

Tipsar om skor från Kina, melody.

För ca 1 och ett halvt år sedan köpte jag 2 par skor från Melodyshoes.com i kina.

Fick välja färg, klackhöjd själv.

Fick ett otroligt bra mail kontakt med dem och kan verkligen rek dem. (lite taskig stavning var det i mailen men man förstod dem ialla fall)

Ett litet minus är att det inte står några priser på deras hemsida men jag fick ge ca 350:- för 2 par med frakten.

Gjorde mig en liten förtjänst när jag sålde det ena paret på tradera för 300..

Men nu till saken har ni några frågor fråga på.

Om 2 år är det dags för bröllop och då kommer jag def beställa från Melodyshoes igen.

• Svar på tråden Tipsar om skor från Kina, melody.
  • pettan

hej! kanske är jättetrög men när jag klickar på den länken så kommer det upp en massa olika uk sidor som man kan välja mellan och jag hittar ingen sida där man får välja klackhöjd! gör jag helt fel? kanske kan hjälpa mig lite...

• mittid

Jag köpte Melody skor till mitt bröllop från Matildas fest, det fungerade perfekt, 450:- lite dyrare alltså men men...

• MajasMamma

Vilken kanon sida!!! Tackar! Liten fråga... hur betalar man??

• Blivandefrueriksson

Har för mig att jag betalade via paypal men är inte säker.. var så länge sen jag köpte där ifrån nu

• starfish

hej, jag var in på den sidan för jag blev intresserad. kontaktade dem för frågor om priser m.m.
    då fick jag till svar att de har en svensk leverantör www.matildasfest.com/ som jag kunde beställa ifrån.
    450.- för alla skor utom för stövlar, dem tar de 500.- för.
    300.- för näbbskor och 60.- i frakt.

• Blivandefrueriksson

Jaha får man bara beställa via henne nu då?

Det var ju nästan 2 år sedan ja köpte mina direkt via dem och då fanns inte matildas, så hade kanske tur..

• starfish

ja tydligen, för de svarade från melodys och skrev att jag skulle kontakta henne. samtidigt fick jag mail från matildas också för de på melodys hade kontaktat henne och ville att jag skulle beställa via henne.
    synd för det blir betydligt dyrare än när du köpte dina skor :/

• Mamsellen på smällen

Jag har beställt ett par stövlar i ivory genom matildasfest.com. Väntar med spänning, hon sa att de borde komma om 2-4 veckor.
    Har än så länge bara positivt att säga om Mejan på Matildas fest. Snabb mailkontakt och svarade tydligt på mina frågor.

• kenttjej

Vill man prova skorna innan oxå så kan man ju besöka MS Weddingsquare i Gbg som oxå har dessa skor. Hittade ett par riktigt fina där, man gör beställningen hos dem och får välja klackhöjd då. Har dock inte köpt själv än eftersom jag inte kunnat bestämma mig riktigt men har för mig att de kostade 450:-

www.weddingsquare.se/default.asp&pID=210

• Blivandefrueriksson

Jag fick ju betala 450 för 2 par inkl frakt så lite billigare, tänkte jag skulle starta ett företag då när jag beställde men kom aldrig längre än till snack och nu såg man hur det gick. Fasen med men jag kommer nog beställa ett par stövlar från matildas sen när det börjar närma sig..

Svar på tråden Tipsar om skor från Kina, melody.