• dittdatten

    Mjellerumsgården i Linköping?

    Någon som haft sin fest där? Är det prisvärt? Mysigt?

  • Svar på tråden Mjellerumsgården i Linköping?
  • Lady Fire

    Vi _ska_ ha bröllopsmiddag och fest där, har även varit på en väns bröllop med samma upplägg. Jag/vi tycker att det är både prisvärt, vackert och smidigt! Kompetent personal, mycket olika menyer att välja mellan och kombinera fritt, bra dryckespaket. Tyvärr inte nån ordentlig "bröllopstårta" hos dem men man får ta in från konditori om man vill ha nåt annat.

    De står för dukning, viss dekor, städning, bar o personal, och mat förstås. Så skönt att ha allt på ett ställe, i mysig miljö och till vettiga priser! Lokalhyran ingår i menypriserna så det är inte en massa extra som tillkommer heller.

    Jag rekommenderar det gärna. :)

  • Nordiskbrud

    Där har jag varit på bröllop Urmysigt!!!!!! Och jättegod mat (men det var en del år sedan dock ) Kollade på deras hemsida och menyförslagen var verkligen jättefins, vi bodde på vandrarhemmet vilket var både praktiskt och mysigt eftersom det bara var bröllopsgäster där och det blev lite efterfest.

    Kan bara rekommendera!

  • Emsiepemsie

    Är väldigt sugen på mjellerumsgården till festen och vigsel i gamla linköping.

    Någon som haft sitt bröllop på mjellerumsgården ganska nyligen och vet vilken prisklass som det ligger på?

  • Bobby

    Kan bara hålla med! Mysigt med det gamla. Nära till stan/Valla fritidsområde. Bra med tilltaget vandrarhem. Gör sig speciellt bra sommarvis. Lite gungigt golv dock...

  • Kattman

    Planerar inför bröllop 2017. Men vi har en tajt budget. Någon som vet på ett ungefär vad kostnaden för mjeööerumsgården är per person. Funderar även på läkaresällskapet. Mycket fin lokal i centrala Linköping och där går det på ca 60pkr/person och då ingår lokal och servering :)

Svar på tråden Mjellerumsgården i Linköping?