• vinningabo

"Straff" Möhippa

Hejsan!
    Tänkte höra om någon har några roliga och bra tips på vad man kan göra på en "staff" möhippa i trakterna runt Örebro.
    Hon gick ju och gifte sig igår (10/7) utan någons vetskap.

Tack på förhand!
    Ellinor

• Svar på tråden "Straff" Möhippa
  • 090208

Fruhippa far det heta da!

Men straff, nja skam ut henne val!

• anne på grönkulla

Straff? Tja, den hemliga vigseln kan ju ha varit för att de vill slippa sån uppmärksamhet? Ett tips om ni ändå ska göra nåt: fira henne fantastiskt, straffa inte.

• b2b09

nej straffa... alltså... sånt är jag så emot.
    Jag hoppas att du menar det skämtsamt och i stället vill fira henne!

• Hawaiiii

Man kan ju skoja till det lite... ta med värsta fula outfiten till henne, en korg med kondomer och passande förnedringsskylt till. När hon ser lagom vettskrämd ut talar ni om för stackarn vad ni VERKLIGEN ska göra.
    Ta något trevligt som spa, rida islandshäst, eller något som hon verkligen tycker om.

• lottis77

Gör något mysigt, inte något pinsamt....

• vinningabo

Hon är inte den som bryr sig om det skulle vara lite "spökerier" men självklart vill vi ju inte vara dumma!
    Gillade skarpt Hawaiiis förslag.

• nano86
    Hawaiiii skrev 2009-07-11 18:04:27 följande:
    Man kan ju skoja till det lite... ta med värsta fula outfiten till henne, en korg med kondomer och passande förnedringsskylt till. När hon ser lagom vettskrämd ut talar ni om för stackarn vad ni VERKLIGEN ska göra. Ta något trevligt som spa, rida islandshäst, eller något som hon verkligen tycker om.
    Det där skulle tillochmed jag överleva (och antagligen tycka att jag "förtjänade" om jag gifte mig hemligt ) Tycker inte alls om allt som är pinsamt eller skämmigt så mig skulle du skrämma livet ur
Svar på tråden "Straff" Möhippa